"Nava amiral cu zero emisii propune o arhitectură de încărcare la 800V, ceea ce înseamnă autonomie mai mare" vai di mini ș di mini! De cand e determinata autonomia de voltaj? De unde si pana unde?
Hai, ca sa fim corecti, daca o baterie 90kwh pe 400V duce 700km autonomie, aceiasi baterie dar cu arhitectura de 800V determina poate 720km autnomie. Efectele asupra autonomiei sunt marginale iar motivele din spate tin mai mult de amperaje cu efecte adirecte asupra cablajelor, motoarelor, pierderilor la incarcare si a puterii de incarcare.
Astia de la Geely pare ca au copiat de la Cadillac si fata si logo-ul.
Inteleg sa copii cand esti la inceput dar de la un punct in colo trebuie o minima originalitate.
Articolele tehnice AM nu depasesc nivelul stirilor de proteve. Generalitati, noninformatii, neesentiale si alte pierderi de timp. Un articol mult mia detaliat si mult mai bine structurat am citit pe profit.ro.
@zarnesteanul
Esti in State. Stii foarte bine cum se vand electricele acolo. Discounturi de 15-20-25% si alte discounturi aplicate la leasinguri ceea ce in tara traitului pe credit e o oferta de nerefuzat.
Mute BEV-uri care se lanseaza acum sunt proiecte incepute acum 2-3 ani cand se dansa pe mesele de la praznicul pregatit pentru ICE. Praznicul intarzie.
70% din BEV-urile vandute la nivel mondial sunt vandute in China unde strategia a fost clara si sprijinul statului masiv in directia electrificarii. Majoritatea vanzarilor in China sunt masini in jur de 10k$ prea ieftine pentur a le putea refuza. Nu mai pomenim de vanzarile false facute doar pentru a incasa subventia de la stat.
In US electricele au o cota de piata de ~10% cu toate megadiscounturile.
In Europa, cu tot cu raportarile false, cota de piata e de 15-18%.
Sunt o avalansa de modele BEV care se bat in realitate pe 20% din clienti. Multi oameni nu pot incarca acasa. Ori fara incarcare acasa (sau la serviciu) electricele aufoarte putin sens.
In viitoru lapropiat e greu de crezut ca mai mult de 30-40% din potentialii clienti vor putea/vrea sa isi schimbe viata cu o masina electrica. Deci sunt 30% potentiali clienti pentru BEV vs.100% potentiali clienti pentru ICE, HEV, PHEV.
A fost o declaratie recenta a sefului BMW (traditional AM nu da doi bani pe stirile cu adevarat importante) in care zicea ca pentru multi producatori incercarile de BEV-izare s-ar putea transforma in ultimile cuie pentru cosciugul propriu. S-au bagat sume incomensurabile de catre producatori care si asa nu o duceau bine in produse care la randul lor nu o duc bine. Si tot din declaratia susnumitului se citea nemultumirea fata de performantele BEV-urilor in materie de profitabilitate sau lipsa ei. Chiar BMW e un producator care pe piata din US da cu lejeritate 20-25% reducere la orice BEV la adulmecarea unui potential client.
Ultimele comentarii
1222 in total