Cu asemenea performante ii paste falimentul pe europeni.
Interesant e ca VW incepe sa se miste din ce in ce mai bine pe segmentul BEV in ciuda startului dezamagitor de acum 1-2 ani.
Interioarele-s ultima lor problema. Au probleme mult mai grave printre care se afla centrele de productie distribuite nasol in contexul noului razboi tarifar mondial (SUA, Suedia, China), performante slabe in dezvoltarea masinilor (XC90 lansat "neterminat" cu promisiuni de fixare pe parcurs), XC30 "perisat prematur" din cauza noilor modele de la concurenta (nu neaparat mai bune doar mai noi) si nu in ultimul rand actionarii chinezi la capatul rabdarii care defapt e cea mai mare problema dupa ani in care erau laudati chinezii pentru intelepciunea si rabdarea lor.
Nu-s mare fan dci dar daca implementarea lui ar aduce 10-20% clienti noi pe fiecare model, nu vad de ce sa nu fie pus pe masinile pe care chiar se preteaza (Duster, Bigster).
Dar sincer si obiectiv nu vad nici 1% sanse sa se intample asta. Ar fi in primul rand o mare lovitura de imagine pentru Renault pentru ca acum dieselul e in categoria "e câh, niciodata nu ne-a placut cu adevarat".
Cum ar putea fi vorba de fuziune intre cel mai mare grup auto din lume si unul dintre cele mai in groapa grupuri din lume? Poate preluare dar nu fuziune.
Ultimele comentarii
1138 in total