Eu cred ca are sens bateria asa mic. Vor sa vada ce zice piata si ce zic cumparatorii adevarati.
Testeaza piata cu o investitie relativ mic.
Probabil ar fi putut pune 200kwh+ ca pe Silverado dar nu ar fi mers cu sasiul actual. Asa ca s-au limitat la ce s-a putut face cu investitie minima pentru ca si vanzarile vor fi probabil minime indiferenta daca ar avea baterie de 120 sau 60kwh.
Alooo!!! Nea Fane Sejourne, nu noua trebuie sa ne spui asa ceva. Zi lu doamna Ursula ca ea e toata ziua cu verdeata in fata ochilor.
Un mesaj mult mai aplicat a dat nenea Provost. Citez aproximativ exact din memorie: "nu mai f...recati industria auto cu mii de reglementari de suntem nevoiti sa pompam in fiecare an jumate din bugetul de R&D in indeplinirea normelor si care incarca pretul cu 3-4-500 euro pe masina in fiecare an. Hotarati-va asupra unui set si lasati-l neschimbat 10-15 ani"
PS: catre "fanii" mei aprigi si "degraba varsatoriu de sange nevinovat", uitati-va pe orice metrici comparativi intre SUA si UE si vedeti ca in ultimii 20 de ani Europa a fost in cel mai bun caz intr-o stagnare (economica, industriala, cercetare etc.).
Incearca si Toyota sa se catere pe succesul Lightning?
Mai in gluma mai in serios, Toyota sunt cam singurii care abordeaza electrificarea la modul corect, in pasi mult mai mici care pot fi absorbiti de piata.
Motoare de la Ciaina si ce sunt in stare in materie de
https://piataauto.md/Stiri/2025/10/VIDEO-Un-dealer-a-incercat-sa-demonstreze-ca-un-Lixiang-L9-chinezesc-poate-parcurge-1000000-km-insa-masina-a-cedat-complet-la-307000-km/
https://en.wikipedia.org/wiki/Maextro_S800
Nava amiral de 5.5m 2.7 tone cu 1.5 turbo ca generator ce-i drept dar tot 1.5 ramane.
Ultimele comentarii
1328 in total