• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alex_cu_a_mic

  • Membru din 10.02.2021
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1222 in total
  • Nu am un feeling prea bun relativ la ultimile 2 numiri grele in cadtrul Renault si Dacia. In materie de platforme si motorizari, Renault probabil are cea mai buna oferta dintre producatorii de volum (daca ne raportam la ce ofera VW sau Stelantis). Bataia mare acum e pe hibridizare iar Renault sta foarte bine la capitolul asta. Daca vor renunta vreo secunda sa asculte vocea clientilor, caderea va fi rasunatoare. CE va denunta curand interzicerea ICE din 2035 (unica in lume) la presiunea industriei auto europene in cvasitotalitatea ei.
    OFICIAL: Dacia are un CEO nou. Katrin Adt este fost vicepreședinte Mercedes-Benz
  • E de apreciat ca inca se mai exploateaza potentialul GPL-ului. In majoritatea tarilor europene (fara Germania si inca vreo doua) GPL-ul e in jur de 40-50% din pretul benzinei. La cost de rulare e batut doar de electricele incarcate acasa. Benzina si motorina in orice combinatie pierd in materie de costuri finale. Tehnic, implementarea de pe motorul de 1.2 e clasica cu gazul vaporizat si injectat in forma gazoasa. Cel mai probabil e o instalatie de la Prins sau foarte asemanatoare. E o solutie paguboasa dpdv eficienta dar dovedita in timp si foarte fiabila. De mentionat ca cel mai probabil va consuma in permanenta 5% benzina pentru racirea injectoarelor de benzina atunci cand merge pe gaz. Era interesanta injectia directa de gaz care suporta lejer chiar si 14-15:1 raport de compresie.
    Horse Powertrains produce un nou motor de 1.2 litri mild-hybrid cu GPL în România
  • @ds Nu te infoia degeaba ca nici tu nu excelezi nici lingvistic si nici in materie de idei. Vocabular de baza, idei putine si fixe cum e aia cu AUR ... de parca ar fi la guvernare si ar fi cumva responsabili de vreo initiativa aa guvernului. Cat despre ajutorul de stat catre companii rivate, e binevenit. Cred ca daca nu am avea povara cu Ucraina si Moldova, s-ar pute creste ajutorul si de 10 ori. In functie de sursa, estimarile oscileaza intre 2-3% de in PIB care se duce anual in ajutorarea vecinilor.
    Dacia primește ajutor de la stat pentru modernizarea producției
  • E cam in deriva designul la Audi. Pare desenat de ChatGPL. Din fata duce a Fiat Tipo, din spate duce a Mercedes EQsomething. Defapt e cam in deriva designul la toata triada germana. Prin comparatie, un Renault sau un Peugeot arata ca niste exercitii de design.
    Seducție
  • Sper sa n-am norocul sa ma intalnesc vreodata cu varianta coupe a masinii asteia. In poze cel putin arata horror.
    Kia EV4 a intrat în producție la uzina din Slovacia
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău