@Mihai
Centrele de vanzari nu sunt tot una cu vanzarile.
Ieri citisem un Titlu cum ca BYD Dolphin Plus va costa 15k euro iar poza era cu un BYD Dolphin (~4.2m). Mi-am zis ca oau, in sfarsit a venit BYD la rupere cu preturile din China in Romania. In articol se adauga ca pretul includea (cum altfel?) tichetul Rabla de 7500 euro iar modelul oferit nu era cel din poza ci modelul vandut pe alte piete ca BYD Seagull care este o masina de calibrul Springului ~3.7m lungime. Deci ramane ca pana acum, miracolul chinezesc ramanea doar in China.
Oricum, e cam de "adibas" strategia asta a BYD de a vinde modele destul de diferite cu nume foarte asemanatoare, Dolphin ~4.2m, Dolphin Plus ~3.7m. Ce spera ei, ca oamenii care vor un Dolphin sa nu-si dea seama si sa plece acasa cu un Dolphin Plus cu juma de metru mai scurta?
Mai usurel cu cererea de masini chinezesti. E mai mare curiozitatea decat cererea. Iar preturile sunt departe de "miracol".
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/dealerii-auto-germani-incep-sa-intoarca-spatele-marcilor-din-china-nu-exista-cerere-preturile-mai-mici-au-ramas-doar-un-mit-inclusiv-in-romania-22029044
Koreenilor le-a luat 20 de ani sa castige o cota de piata cinstita, meritata si muncita cu niste masini foarte corecte la pret corect. De unde si pana unde da faliment industria europeana pentru c-au venit 3 vapoare cu masini din China.
Si mai lasati-o jos cu DIZAL ca a fost o consecinta directa a politicilor europene de incurajare a emisiilor scazute de CO2 si a taxelor mari pe combustibil. Inafara Europei unde dieselul a avut cote de peste 50%, nu prea a fost lumea atrasa de motorizarile astea.
@Fast
Recunosc ca am exagerat un pic ca ar fi "prima" care poate face 500km de autostrada dar 9 din 10 oameni din jurul meu nu inteleg dinamica si energia conducerii unei masini. Nu inteleg ce inseamna condusul eficient, nu incet, nu la consum, ci eficient, rational si predictiv. Accelereaza spre semaforul rosu, depasesc tare doar ca sa faca imediat dreapta, dau flash-uri si merg tare pe autostrada doar ca s-o lalaie juma de ora in benzinarie la o cafea, franeaza inainte de panta si tot asa.
ID7 are o baterie decenta si o aerodinamica buna care e probabil cel mai important aspect pentru autostrada. Nu e o intamplare ca scoate 15-16% pe autostrada. Dar in mana unui bombardier (nu ca ar fi clientul tipic de ID) care intelege mersul pe autostrada ca o permanenta sinusoida de accelerari si franari intre 100 si 150km/h, nu cred ca mai e valabil sa faca "lejer 500km".
Ultimele comentarii
1139 in total