• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alex_cu_a_mic

  • Membru din 10.02.2021
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1141 in total
  • @Fast Recunosc ca am exagerat un pic ca ar fi "prima" care poate face 500km de autostrada dar 9 din 10 oameni din jurul meu nu inteleg dinamica si energia conducerii unei masini. Nu inteleg ce inseamna condusul eficient, nu incet, nu la consum, ci eficient, rational si predictiv. Accelereaza spre semaforul rosu, depasesc tare doar ca sa faca imediat dreapta, dau flash-uri si merg tare pe autostrada doar ca s-o lalaie juma de ora in benzinarie la o cafea, franeaza inainte de panta si tot asa. ID7 are o baterie decenta si o aerodinamica buna care e probabil cel mai important aspect pentru autostrada. Nu e o intamplare ca scoate 15-16% pe autostrada. Dar in mana unui bombardier (nu ca ar fi clientul tipic de ID) care intelege mersul pe autostrada ca o permanenta sinusoida de accelerari si franari intre 100 si 150km/h, nu cred ca mai e valabil sa faca "lejer 500km".
    Prețuri noul Mercedes-Benz CLA Electric în România: start de la 51.770 euro
  • Preturi bune. Baterie sanatoasa. Aerodinamica buna. Posibil prima electrica cu care sa poti face fara grija 4-500km de autostrada.
    Prețuri noul Mercedes-Benz CLA Electric în România: start de la 51.770 euro
  • Cum ati scos voi 16% consum mai ales cu autostrada si permanent in urcare? Prin alte parti consumul de autostrada e firesc pe la 23-24%. KWh evident. Nu ma intelegeti gresit, masina e excelenta pentru ce ofera si mai ales la pretul la care e oferita (sub 30k) si pare ca Ford au doua platforme excelente (electrica Puma, plugin Kuga) dar in testul vostru consumul e neverosimil. Neverosimil pentru conditiile date.
    Craiova electrificată
  • Reducerea emisiilor din orase se poate face si cu niste banale hibride care elimina benzina arsa aiurea la semafor si mai recupereaza ceva la franare. O decizie mult mai fireasca ar fi fost interzicerea diin 2030 a masinilor fara nici un fel de hibridizare ceea ce ar fi fost muklt mai usor acceptat si de public si de producatori. Si legarea emisiilor si de greutatea masinilor nu bagat totul la pausal. Da ce stiu eu despre legile fizicii de la brucsel
    UE le oferă producătorilor de mașini mai mult timp pentru a atinge țintele de reducere a emisiilor de CO2
  • "Sărmanul habotnic" e asaltat doar de ura celor care doar cu asta se hranesc. Si cum zicea mai sus "habotnicul", cei care urasc isi dau foarte repede arama pe fata. Trebuie sa invoci doar marginal credinta, biserica sau pe Dumnezeu si imediat un potop de ura se revarsa inclusiv de la comentatori care pareau cel putin moderati cu cateva minute mai devreme.
    Noua Skoda Elroq Respectline: exemplar unicat care promovează diversitatea și incluziunea
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău