• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2023
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1692 in total
  • Mercedes cu cauciucuri de iarna si tot i-a facut praf. Cu anvelope normale iesea urat de tot.
    Duelul SUV-urilor compacte de performanță este aici. Liniuță cu X3 M, GLC 63 S, Stelvio Quadrifoglio și F-Pace SVR
  • @kiro, ha-ha :) Si la noi azi a cazut serverul asa ca mi-am luat zi libera :) Legat de design, ultimele generatii de la Mercedes, desi exceptionale tehnic, stilistic sunt prea Matrioshka si, cel putin E Class-ul mi se pare lipsit de personalitate. Tot din cauza asta, monotonia pe toata linia in materie de design devine obositoare. Eu tot sper ca celor din marketing-design sa le vina mintea la cap si sa inteleaga ca nu toti suntem robotei mecanici care punem botul la uniformizarea comunistoida a masinilor. Mi-ar place sa lucrez cu tine la un site auto, asa ca side job. Dar pentru ca mai am ceva pana la pensie, n-as astepta atata. Cred ca ar putea iesi o treaba grozava :)
    Șeful de design de la Daimler: "Electrificarea va duce la dispariția sedanului tradițional"
  • Totul depinde de cum vor evolua tehnologiile. E foarte posibil sa nu mai fie nevoie de nici o legislatie pentru abandonarea motoarelor cu ardere interna. Daca propulsiile alternative (de ex. electrica sau pe hidrogen) isi rezolva problemele, tranzitia va fi una naturala, fara impulsuri si gresari legislative.
    Interzicerea motoarelor termice din 2035: Italia vrea ca producătorii săi de supercar-uri să fie exceptați de la regulă
  • @LOL ai parafrazat prost. Esti totusi pe un site de masini si se presupune ca ai un nivel de cunostinte tehnice minim. Macar o bruma acolo. Daca si la astea ai nevoie de explicatii, chiar n-are rost sa mai incep.
    Șeful de design de la Daimler: "Electrificarea va duce la dispariția sedanului tradițional"
  • @Bda, atata tehnologie a avut nisan ca a ajuns in prag de faliment. @xbone, la ce e mai bun nisan? In America de Nord e doar o firma mediocra care mai vinde doar din inertie unor clienti pentru care masina e doar o "electrocasnica" pentru mutat fundul din A in B. @Carlos, nisan vrea cu disperare sa scape de Renault, dar eu sper ca francezii n-or sa fie atat de prosti sa-i lase de capul lor dupa ce i-au pus pe picioare.
    Șeful Renault exclude o fuziune cu Nissan
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2023 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău