• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1799 in total
  • Ce cruda e viata asta. Alea pe combustie raman la 3 cilindri, in timp ce electrica primeste upgrade la baterie. Probabil ca Renault a inteles ca trebuie sa bage banii unde are sens. Pana la urma vanzarile dicteaza totul, indiferent de propaganda.
    Renault Megane electric va primi facelift în 2026
  • Tesla e compromisa permanent de prezenta lui musk si asocierea cu salutul nazist si extrema dreapta. Initial am crezut ca-i dau pachetul sa se care si sa-i lase in pace sa-si vada de masini. Dar nu, baietii au impresia ca daca tipul mai sta la firma o s-o puna pe picioare. Cei care au propus si votat asta sunt niste incompetenti carora le e frica sa ia taurul de coarne si sa dea cu el de pamant. Este si o dovada de cat de prost citesc unii piata si opinia publica. Bineinteles, astea sunt doar speculatii. Ceea ce se intampla in spatele cortinei, miscarile financiare, provenienta banilor si evaluarea la bursa, sunt lucruri pe care e foarte putin probabil sa le aflam vreodata. Desi, teoretic, totul e posibil.
    Tesla propune un pachet compensatoriu pentru Musk de un trilion de dolari
  • Grila e prea mare, prea luminoasa si cu prea mult crom. Altfel, are un design inchegat iar spatele imi place foarte mult. Stopurile ferrariesque o prind foarte bine si desi n-am fost foarte convins vreodata de stopurile in stea, de data par mai bine integrate. Tehnologic, clar pleaca cu un handicap fata de BMW cu 87 km mai putini la range, dar si cu o baterie mai mica (90kWh fata de 108kWh la BMW). Eficienta as zice ca e tot pe acolo. Viteza de incarcare iarasi e mai mica fata de BMW (330kW fata de 400kW) dar aici nu vad chiar un impediment, pentru ca nu streseaza bateria atat de mult. Oricum, pentru majoritatea utilizatorilor, incarcatul la fast chargers este doar ocazional, nu o regula. Un level 2 este mai mult decat suficient in viata de zi cu zi. La interior, din poze pare aiurea, dar sunt convins ca in realitate o sa fie un pic mai bine. Sper din toata inima ca si-au revenit la materiale si calitatea asamblarii. Per total o masina foarte buna pe hartie, ramane de vazut cum sta la proba realitatii. Legat de pompa de benzina, aia o atingi fara exceptie de cate ori faci alimentarea. Unele statii sunt intretinute foarte bine, altele lasa de dorit. Adesea sunt lipicioase si dezgustatoare. Frecventa de folosire este mult mai mare la o statie de combustibili decat la un charger public. Manerul de la pompa e unul din lucrurile de care ma bucur ca am scapat odata cu trecerea la electricitate. Cu siguranta este acelasi sentiment de libertate ca atunci cand am plecat din Romania si am scapat de fumul de tigara omniprezent. Astazi este mult mai bine, recunosc, dar acum 25 de ani era oribil si sunt convins ca am evitat cateva altercatii fizice urate, pentru ca eram la capatul rabdarii la capitolul asta. Aici unde sunt astazi, nu doar ca aerul este superb, chiar si in inima oraselor, dar lumea are mult mai mult bun simt unde si cand sa-si aprinda o tigara. Iar faptul ca nu ma mai ating de pompa este iarasi un aspect, mic, dar valoros, care contribuie in fiecare saptamana la calitatea vietii.
    OFICIAL: Noul Mercedes-Benz GLC electric debutează cu 713 km autonomie
  • Cred ca stiu ce s-a intamplat. Daca inserezi "smiley faces" ce vine mai departe, nu se mai "publica" :):) Ca sa revin la bijuteria asta, designul este secundar. Suficient de spus ca nu zgarie pe ochi si e foarte digerabil, mai ales comparat cu ultimele "creatii". Fatza mi se pare o trimitere evidenta la genele din ani 70-80. Spatele e in ton cu ultimii ani. La interior volanul mi se pare mai mult un exercitiu de design, iesit din tipar, fara indoiala. Am crezut ca pe verticala are fante de aer, ceea ce n-ar fi o idee tocmai proasta. Ecranul ala romboidal pe mine personal nu ma incanta, dar sunt sigur ca am mai vazut la BMW asa ceva pana acum, deci nu e o noutate. In fine, pentru performantele electrice si dinamice, sunt gata sa trec peste orice comentariu legat de design, cu atat mai mult cu cat dupa o vreme te obisnuiesti si nu mai bagi nimic in seama. Le urez din toata inima sa bubuie la vanzari, pentru ca merita. Un 10 maxim echipei de ingineri care a lucrat la proiectul asta !!!
    OFICIAL: BMW iX3 este primul model din noua eră Neue Klasse: 805 km autonomie
  • Hmm, cumva mi s-a trunchiat mesajul. Asta e continuarea: Ca sa revin la bijuteria asta, designul este secundar. Suficient de spus ca nu zgarie pe ochi si e foarte digerabil, mai ales comparat cu ultimele "creatii"
    OFICIAL: BMW iX3 este primul model din noua eră Neue Klasse: 805 km autonomie
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău