• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1753 in total
  • Jeep e o firma care ar vinde pe rupte nu doar in US dar si pe plan mondial. Din pacate pentru ei si-au facut un renume in fiabilitatea abismala si foarte multi sunt reticenti si se orienteaza spre altceva. Pe langa asta, preturile mici care erau un atuu in trecut, acum au disparut. In America inca au o baza fidela de fani, dar lucrurile ar putea sta mult mai bine daca ar scoate produse de calitate.
    Jeep Cherokee se întoarce după o pauză de 2 ani: primele imagini cu noua generație
  • Mazda a fost ca si honda aia funky cu range de 200km. Pai care om normal la cap cumpara asa ceva? Sa vii pe piata cu asa ceva cand Tesla are tehnologie net superioara, este sinucidere comerciala. Probabil au zis sa incerce oricum, in ciuda evidentelor, ca cine stie? Uneori viata bate filmul, dar nici chiar asa.
    Mazda retrage din Europa versiunea electrică a lui MX-30
  • @alex, nu doar masinile, dar orice articol electronic este supus unui aging accelerat. Este din cauza vitezei cu care avanseaza tehnologia, iar in anii urmatori va fi cel putin la fel, daca nu mai rapid din cauza inteligentei artificiale. Modul in care un producator isi va sustine masinile va depinde de la un caz la altul. GM de ex, nu mai ofera Apple CarPlay sau AndroidAuto pe masinile noi, de anul asta. Google maps vine standard, dar dupa 8 ani expira contractul si va trebui sa platesti. La Cadillac, inca mai ai Apple CarPlay si AA dar SuperCruise-ul nu e gratis decat 3 ani, dupa care te costa cam $25.00/ luna. Treaba asta e valabila pentru orice automobil, ice sau electric. Tendintele astea le-am creat noi, ca si consumatori. Faptul ca incepe sa se revina la butoane fizice este tot de la noi. O masina moderna are nevoie de protectie informatica, este la mintea cocosului. Pentru cat timp producatorii vor oferi aceasta protectie, ramane de vazut. Exact ca in video, Tesla e o companie de software si le va fi foarte usor s-o faca. Un producator auto traditional, pe de alta parte va fi foarte afectat la buget de departamentul IT. Asta este si una din cauzele pentru care masinile au devenit atat de scumpe. Ma uit CLK-ul meu din 2008, pai e o diferenta enorma fata de masinile din ziua de azi. E o senzatie foarte stranie de libertate cand te urci in el si stii ca legatura cu dealer-ul e minima, doar pentru sistemul anti-furt. In rest esti pe barba ta. Navigatia e pe disc, senzori si camere in jurul masinii deloc, si toate sistemele de siguranta sunt doar in capul tau, depinzi doar de tine, de cat esti de ager la volan. Daca mergi inca 10 ani in urma si nu mai ai nici comenzi pe volan, realizezi cat de primitiv era condusul pe vremea "noastra". E nostalgic, dar in acelasi timp intelegi ca normele de siguranta au evoluat enorm, iar in densitatea traficului din ziua de azi, sunt mai mult decat bine venite. Asta e un subiect interesant in care poate fi dezvoltat foarte mult.
    Noul Alpine A390: 470 CP pentru cea mai puternică versiune și 555 km autonomie
  • Bateria este foarte buna pentru clasa masinii iar viteza de incarcare la fel. Range-ul excelent, in ambele variante, iar de performante nici nu mai vorbesc. La pretul cerut este un deal foarte bun, avand in vedere alte electrice mult mai slabe. Design-ul e reusit, interiorul deasemenea (desi trebuie vazute in realitate). Masina asta o sa distruga multe orgolii atat in oras cat si in afara. Deasemenea apreciez cu 10+ umorul (acru:):):) ) al lui@Jian, dar din pacate pentru el, viata are si alte fatzete decat ice :) Cu exceptia supercar-urilor, care vin cu preturi stratosferice, e tot mai clar ca performanta accesibila maselor va veni din tehnologia electrica. Daca as fi in Europa, si Lyriq n-ar fi disponibil, Alpine ar fi cu siguranta pe lista scurta. Sau si mai bine, ca a doua masina. De ce nu? :)
    Noul Alpine A390: 470 CP pentru cea mai puternică versiune și 555 km autonomie
  • Din cate observ, electricele s-au vandut dublu fata de motoarele diesel. DAR ... nu se spune din cele hibride (care au crescut si ele foarte bine) cate sunt diesel-hibrid si cate benzina-hibrid. Pentru ca nu mi se pare corect sa spui ca au scazut diesel-urile cand de fapt multe din ele s-au metamorfozat in hibride. Si ultimul lucru. Una e o crestere la electrice de 27% si ajung la 184k iar benzinarele au scazut 22.5% dar ele de fapt au ajuns la peste 300k. Da, se vede cu ochiul liber ca trendul este crescator, dar totusi electricele mai au cale lunga pana sa se impuna in fata clasicelor ice. Totul este atat de fluctuant incat pur si simplu nu merita irosita energia sa fluieri o tabara sau alta. Masina e un accessoriu (e drept, important), dar e doar un simplu aspect dintr-un univers enorm numit viata noastra, in care altele sunt atat de importante.
    Vânzările de mașini noi au scăzut în Europa, în luna aprilie
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău