In decembrie 2018 am primit de ziua mea un CLK550 decapotabil, vechi de 10 ani. Petrecere nevoie mare, tot tam-tam-ul, moment in care le-am spus tuturor ca asta e ultima masina cu motor pe combustie pe care o s-o cumpar vreodata. Toata lumea a facut un "oooh", mai ales prietenii/fanii inraiti de ice. Sincer ma bucur ca e un Mercedes, si ma bucur ca are un motor baban, NA. Sa bat in lemn, masina a functionat impecabil de cand am luat-o si in afara de frane pe fata si cauciucuri pe spate, n-am bagat un ban in ea. E drept ca e pe strada doar din Mai pana in Noiembrie.
Revenind la Porsche Boxter si 718, sunt intre putinele regrete pe care le am ca n-am detinut unul vreodata. In trecut, mi-au placut amandoua SLK-urile dar totdeauna mi-am dorit un Boxter decapotabil. Un 911 a fost mereu prea scump :)
Astazi, la fel ca si CLK-ul acum 7 ani, realizez ca am ajuns la final de drum cu visul Porsche Boxter. Viata e intodeauna surprinzatoare, dar din pacate nu cred c-am sa detin vreodata unul.
Fiu-meu e innebunit dupa CLK (e drept ca e aproape show room condition) dar daca banii n-ar fi un obiect, pentru mine decapotabila urmatoare ar fi un Vision 6 Mercedes-Maybach Cabriolet sau un Cadillac Sollei.
In Martie am schimbat R Class-ul pe un SUV electric. Luna asta am dat C Class-ul tot pe un SUV electric, care, sincer este absolut tot ce am visat de la o masina in 2025.
Va fi viitorul complet electric? Am facut o prostie cu doua masini electrice intr-un an? Doar timpul o va spune. Ceea ce stiu cu siguranta in clipa de fata este ca sunt extrem de multumit cu tot ce am in garaj. Problema este ca nu am timp sa le conduc asa cum mi-ar place, dar toate au un rost si un scop pe lumea asta.
Adio 718/Boxter pe benzina. A fost un vis frumos, chiar daca nu s-a materializat niciodata. Sper sa le mai vad pe strada si in parcari multi ani de-acum incolo. Poate viitorul ne va aduce impreuna in varianta electrica. Who knows?
Am condus la inceputul lunii un CX-70 cu 1800km la bord, timp de 2 zile atat in regim de oras cat si de zona de ferme. In 400km nu pot sa spun ca m-a impresionat nici pozitiv, nici negativ.
Fara indoiala ca in lipsa altor termene de comparatie, ar fi un SUV foarte bun, complet, etc. Motorul era un 6 inline turbo (daca mi-aduc bine aminte) si tragea foarte bine masa masinii in depasiri. Cand ajunge in plaja de turatii, as zice ca e dinamica pentru clasa din care face parte. Fully loaded, noua, e chiar o propunere buna. Dar personal nu stiu daca mi-as lua vreodata. Imi place foarte mult design-ul in partea frontala, mai ales farurile. Are un echilibru placut, iar la interior deasemenea nimic sa-ti zgarie ochii. Butoanele foarte intuitive si cruise control-ul usor de setat, deactivat, etc. Din pacate isi mentine banda, dar baleiaza stanga-dreapta pana sesizeaza liniile de demarcatie. Deloc relaxant, mai ales cu trafic din sens opus.
In rest, probabil o masina foarte buna dar care pe mine nu m-a interesat niciodata.
Am facut o singura data un drive test cu o 626 sh, pe vremuri, dar pentru ca motorul era in neregula mi s-a intiparit ca o masina nefiabila. Total unfair, dar asta e pentru mine.
Daca mi se nimereste la un rental n-am nimic de comentat, dar personal, ma orientez la altceva. Sa incerci sa fii negativ cu masina asta, e nedrept. Daca nu-ti place e alegera ta, dar nu sunt prea multe de spus contra.
Din pacate vanzarile sunt catastrofale. Masinile pur si simplu nu se vand pentru ca segmentul demografic al clientului tipic de Charger vrea sa auda motorul urland si sa vada darele de cauciuc pe asfalt. Probabil ca masina e reusita, dar nu se adreseaza clientelei clasice.
Cam asa ar trebui sa arate interioarele de la toyota. lexus se pretinde intr-o clasa mai sus. Interioarele de la toyota parca sunt de pe utilitare.
Cat despre statul cu ochii pe Mercedes, BMW si Audi, pai cam cu asta raman. Cu uitatul. Interioarele sunt extrem de importante la clasa asta si nu numai. Iar aici lexus a dat-o-n bara.
Daca tin masa masinii jos, s-ar putea sa aiba o sansa la decenta in termeni de dinamica. Caii aia putere daca vin dintr-un motor electric sunt ok. Dar daca vrei sa te iei de BMW la dinamica, trebuie mai mult. Iar lexus, traditional, e prin coada clasamentului la capitolul asta.
Oricum, pentru ei piata europeana nu cred ca e semnificativa. Pentru ca stiu ca nu le merge.
Ultimele comentarii
1753 in total