• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1758 in total
  • E o miscare politica, de inteles. Daca ar trece la electrice, ar deveni dependenti de china. In momentul in care bateriile vor fi făcute din materiale universal accesibile, cred ca se schimbă foaia. La ora actuala n-am nici cel mai mic chef sa trec prin benzinarii si sa las $100 la fiecare vizita. Înainte făceam treaba asta saptamanal, acum mult mai rar, dar chiar si asa. Plus, comanda ulei de motor, kituri de schimb de ulei la transmisie, frane la 2-3 ani samd. Nu merci. Pot face altceva cu banii ăștia și cu timpul meu. Nu mai vorbesc de vibratii si zgomot in timpul mersului sau de răspunsul motorului pana urca in ture. Fiecare cu plăcerea lui, dar motoarele cu combustie nu mai sunt alegerea mea.
    Stellantis readuce la viață divizia de performanță SRT
  • Sunt absolut gelos pe unguri si cehi. Doua natii care au stiut sa atraga investitori seriosi si sa se conecteze la Uniunea Europeana. Nici nu mai vorbesc de venitul cu care contribie la PIB. Intre timp, in Romania ne rupem hainele de pe noi pentru candidati legionari, vanduti rusilor. Desteapta-te romane!!! Totul depinde numai si numai de tine!!
    Viitorul Polestar 7 va fi produs în Slovacia. Debut în 2028
  • Daca era Volvo cel care ar fi reusit asa ceva, sevrajul din iuchei nu mai pomenea nimic de xiao-mping si batea toba cu gura pana la urechi. Anumite sechele mentale nu se vindeca, indiferent cate ecuatii derivative rezolva laureatul fara lauri la oxfordul din Balti. Sa speram ca trece anul si prin iarna o sa ne dezvaluie cu excitare etapa urmatoare din calculul diferential.
    BMW M2 CS, record pe Nurburgring: cea mai rapidă mașină din clasa compactă
  • Masina e foarte draguta ca design, interior/exterior. Conceptul de vehicul urban e deasemenea binevenit si sunt convins ca in Europa e ceea ce trebuie. Din pacate insa, pe partea tehnica, Renault nu e in pas cu timpurile. Sa vii in 2025 cu 300 km autonomie inseamna sa nu-ti cunosti clientela. Acceleratia e la limita suportabilului, desi la o masina electrica se simte un pic diferit fata de o clasica. Pretul insa e extrem. Viteza de incarcare deasemenea, cam la limita, desi daca ai unde sa incarci acasa, nu mai e o problema. In opinia mea, doua lucruri pun la pamant masinuta asta: range-ul si pretul. Daca venea cu un 500 km si un pret cu vreo 5k euro mai jos, aveau sanse la vanzari cel putin decente. De ce Mercedes poate 790 km pe CLA iar Renault nici macar 500? Mai ales pe o masina cu un istoric atat de bogat?
    Nostalgie
  • @Dutz, deci gata cu Nautilus? Wow. Pareai foarte pornit pe el. Mazda nu e rea. Eu am avut una fully loaded la rental si nu am avut ce sa comentez la ea (CX-70). Pentru mine, cel putin deocamdata, motoarele pe carburant sunt istorie. Astept sa vad cum o sa fie cand trece luna de miere la electrice. Bafta la utilizare, fara surprize neplacute. Adevarul e ca Mazda s-ar putea sa-ti fie mult mai fidela decat Ford/Lincoln. Eu am avut acum vreo 16 ani un Ford Freestyle si am amintiri placute de la el. Foarte foarte buna masina pentru ce mi-a trebuit in perioada aia. Din pacate Ford, (ca si GM/Chrysler) continua sa dea rateuri urate cu motoarele ice. Am auzit ca 6.2L de pe Escalade e un dezastru. Nici Ford nu sta prea grozav. Asa ca s-ar putea sa fi facut alegerea corecta.
    Noul Audi Q3 este aici: selector de viteză mutat pe volan și motorizări electrificate
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău