• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1850 in total
  • Si in casa si in masina imi place sa stau lejer, in maneca scurta daca se poate. Deci 24 de grade e standardul, dar daca mai sufla aerul prin masina atunci se fac 25 (ok, pana incep sa transpir sau sa ma foiesc, c-atunci o las mai jos). La varsta mea, 24 sunt perfecte. Ca fapt divers la ai mei la Zarnesti 18 grade sunt mai mult decat ok in casa. La mine acasa in schimb, trebuie sa fac 23 ca sa ma simt bine. Umiditatea e baiul. La Zarnesti aerul e foarte uscat si temperaturile mult mai suportabile, mai ales vara. Cand ai umiditate mare in aer la 27 de grade te sufoci si ti se lipesc hainele de tine. Apropos de geaca in masina, prin 2017-18 am avut un coleg mare fan de electrice care si-a luat un Ford Focus electric. Iarna avea range-ul atat de mic incat venea teapan de frig, cu geaca, manusi si caciula in cap. Am zis ca asa ceva eu n-o sa fac in ruptul capului, poate in situatii extreme de viata si de moarte. Confortul zilnic nu mi-l sacrific pentru nimic in lume, cu atat mai putin pentru niste banuti in plus la gaz sau electricitate.
    Noul Renault Twingo electric este aici: autonomie de 263 kilometri
  • @sarachie, e foarte înduioșător ca ne informezi ce ai face și ce n-ai face cu banii tai. Problema e ca nu interesează pe nimeni. Pentru cultura ta generala, Lyriq-ul incarcat la 80% a pierdut 35 km de autonomie la zero grade. Mai pe limba ta: de la 435 km la 30 C a ajuns la 400 km la 0 C. La -30 C sunt pregatit psihic sa vad o autonomie de 250km și nu am nici o problema cu asta. In condițiile in care îmi pre-incalzesc mașina înainte sa ma urc in ea, tin 25 de grade inauntru, scaunele și volanul încălzit, exact cum aveam inainte la mașinile ice.
    Noul Renault Twingo electric este aici: autonomie de 263 kilometri
  • Tehnologia electrica este perfecta pentru masinile de lux. Silentiozitate, putere, absenta totala a vibratiilor, samd. Eu ma mir totusi ca Bentley si Rolls inca se incapataneaza sa scoata electrice, cand de fapt gurile rele spun ca e o greseala colosala, ca nu se vand, nu au piata, etc. Chiar sunt curios daca bogatanii se mai vor plimbati in Cullinan/Bentayga sau se spurca la electroni.
    Bentley: primele detalii tehnice despre primul său model electric, un SUV urban de lux
  • Autonomia este un dezastru, sub orice critica. Cum pana cucului sa vii cu cifrele astea in 2025? Pai nu mi-as lua masina asta nici picat cu ceara. Nu e de mirare ca rad toti dieselistii de electrice. Cand o sa se lase frigul, nu stiu daca mai scot 100km utilizabili si sa ramai si cu 20% baterie, ca la carte. Masina e foarte reusita din toate punctele de vedere, mai putin performantele care conteaza cel mai mult. Viteza de incarcare de 6.6 kW/h? Wow, aproape ca la priza de 110/220V Sincer, pentru mine e o dezamagire colosala.
    Noul Renault Twingo electric este aici: autonomie de 263 kilometri
  • Din cate am inteles (am citit doar titlul la alt articol), se pare ca majoritatea covarsitoare a comenzilor este pentru versiunea cu range extender. Pentru iesirile in natura, totusi lumea prefera motoarele clasice, pentru usurinta umplerii unui rezervor cu benzina din canistra. In varianta electrica, e mai greu sa gasesti o priza in salbaticie, si mai ales una care sa-ti incarce rapid masina :)
    Scout, noua marcă a Grupului VW, are deja 130.000 de comenzi pentru modelele sale
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău