• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1753 in total
  • Era interesant de aflat numarul/procentajul de masini pur electrice. Cred ca asta e indicatorul real pentru trecerea completa la electricitate. Atata timp cat masina inca are un motor termic, indiferent cu ce scop, pentru mine e o masina clasica.
    BMW: 3 milioane de mașini electrificate, produse la uzina din Munchen
  • Mie imi place foarte mult. Nu doar ca isi respecta traditia, dar R4 se vrea varianta practica a lui R5. Masinuta are tot ce-i trebuie in afara de range. E prea putin pentru 2025, ar trebui un minim 480-500km. Daca ar avea si o viteza de incarcare buna, ar mai fi o singura problema pentru cei care stau la bloc: reteaua de incarcare. Nu stiu cum e situatia in Europa, dar in America de Nord lucrurile merg din ce in ce mai bine. Dar, ca si aici, daca ai casa si poti incarca relativ ieftin, nu vad de ce nu te-ai descurca cu un R4/R5 intr-un oras european. As zice chiar ca sunt perfecte pentru mediul urban. Sorry @Jian, n-am vrut sa pun sare pe rana :)
    Nouveau Quatrelle
  • Din pacate se pare ca BYD nu doar are sac fara fund, dar are o armata de ingineri care lucreaza chinezeste in R&D iar miile de patente incep sa-si spuna cuvantul. China este exemplul clasic in care cantitatea duce la calitate. Ca si european cu casa pe alt continent, nu pot decat sa fiu extrem de ingrijorat. Daca balanta tehnologica incepe sa se incline tot mai mult in favoarea Chinei, doar bunul Dumnezeu ne mai poate salva. Legat de masinile electrice si BYD, am gasit un video relevant: https://www.youtube.com/watch?v=_tCIVEfCdGM
    Chinezii de la BYD trec în fața Tesla în topul vânzărilor de mașini electrice, în luna aprilie
  • Merci @Dutz !! Cateodata ma intreb daca nu m-am grabit. Planul era sa tin Equinox-ul vreo 2-3 ani si sa vad cum sta treaba pe termen lung. Din pacate C Class-ul mi-a facut ceva probleme cu conductele de frana pe dreapta acum vreo 4 ani si de-atunci pedala de frana n-a mai prins niciodata "de sus" asa cum o faceau R Class-ul sau CLK-ul. Anul trecut prin toamna am avut o experienta extrem de neplacuta cu dealer-ul, dupa 20 de ani de service-at masinile la ei. E drept ca am observat asta in general, cel putin la Mercedes. Daca te duci cu masini prea vechi la ei, nu se mai ating de ele si te trimit la particulari. In fine, pompa de frana se pare ca a facut un scurt pe undeva (pentru ca am spalat intr-o zi motorul cu pressure washer-ul, ca prostul) si de-atunci am avut bord-ul plin de avarii (ABS, ESP, PTMS, etc) Anul asta am fost 3 saptamani in San Luis Potosi cu lucrul si cand m-am intors discurile pe fata faceau urat de tot, desi le schimbasem cu doar cateva luni in urma. Dupa cateva zile de condus, si-au revenit, dar niciodata n-am mai avut incredere in frane. Si pentru ca imi place sa merg destul de tare, am zis ca siguranta mea si a celor din jur e mai importanta. Asa ca de ziua Victoriei, am facut trade-in si mi-am luat un Cadillac Lyriq asa cum am vrut de la bun inceput. Momentan e totul brici. Saptamana viitoare sper sa definitivez instalarea charger-ului level 2 acasa. Deocamdata ne descurcam cu incarcarea de la 110V cu amandoua masinile, peste noapte, dar daca vreodata trecem de 150 km/zi cu amandoua masinile, devine un pic la limita. Cu un level 2 cred ca se rezolva foarte usor problema. Chiar am vazut de dimineata ca Walmart va incepe sa instalaze superchargers in toate locatiile. Deja au aprobat la nivel de corporatie. In loc sa-i lase pe Electrify America/Canada sa le ia business-ul, se baga ei full speed. Asta vine cu avantaje enorme, pe care nu mai stau sa le detaliez, dar spun doar atat: in US au 4600 de locatii plus inca 700 Sam's Club, care e tot al lor. Daca face si Costco miscarea, poti sa uiti de range anxiety. Oricum, GM deja are access la Supercharger-ele Tesla, asa ca chiar si la ora actuala situatia e foarte buna. Trebuie sa-mi iau un adaptor Tesla, mi-am facut cont la ie asa ca sunt good to go. Om trai si-om vedea. Merci de urari. La fel si tie !!!
    Sfârșit de drum: Porsche 718 Cayman și Boxster termice vor fi scoase din producție în octombrie
  • Corect. Fara incarcare super rapida, sa depinzi doar de statiile publice de la ora actuala, e nefezabil. Statiile publice sunt extrem de scumpe. Am simtit-o pe pielea mea si daca n-as putea incarca acasa la preturi decente, nu m-as fi bagat la electrice. Pe langa asta, clovnul orange are un ego extrem de sensibil si orice s-a facut inainte impotriva pipotei lui, acum sterge cu ura nazista. Deci orice altceva decat drill baby drill, e atac direct la persoana. Ma mir ca mariajul cu marlanul de musk a tinut pana acuma. Iar cu California democrata a avut din totdeauna un ghimpe de intepat ori de cate ori s-a ivit ocazia.
    SUA: Guvernul federal anulează interzicerea mașinilor cu motoare termice în California după 2035
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău