Incapabili sa produca masini ice fiabile si moderne, au facut o incercare lesinata sa intre pe piata de electrice. Au dat-o-n bara rau de tot, in special pe partea de software, care e critica la o masina moderna, iar acum, in final, se intorc la epoca de piatra, motoare ice.
Din pacate looserii raman loosers. Foarte putini au curajul, energia sau know-how-ul pentru a mai prinde un loc in era moderna. O sa-i scuture china pana se alege praful de ei.
Cam asta e marea intoarcere cu coada intre picioare la motoarele cu combustie. O confirmare a faptului ca sunt incapabili sa scoata o masina electrica decenta. E plina istoria ultimilor 150 de ani cu firme falimentare, dintr-un motiv sau altul. Trist este ca in timpurile de astazi cu informatii vitale si AI la varful degetelor, unii totusi nu reusesc sa stea pe picioarele lor. Pacat de Charger-ul electric, pentru ca este o masina fenomenala. Dar ca si in trecut la masinile clasice, e plin de probleme, ergonomie ciudata si executie dubioasa per ansamblu.
Cand am vazut pretul am crezut ca e vorba de o benzinara 'eftinache, ceva p-acolo.
Pentru o electrica eu zic ca e decent, avand in vedere ca discutam la peste 400km range, nu pocnitori la 200 si-un pic. Incep sa-si aduca aminte de normal cu preturile si performantele.
Oferta e foarte buna la masina asta. Pretul de entry level e si el adecvat, dar nu stiu despre dotarile de varf. Avand in vedere ca vorbim de o Skoda, nu poate fi foarte scumpa si nici proasta la calitate.
Masina arata foarte bine din punctul meu de vedere. Pentru drumurile scurte din Romania, e brici.
Eu zic ca pretul e rezonabil, avand in vedere ca primesti calitate Mercedes iar tehnologia de pe ea este de actualitate.
Lumea va trebui sa se obisnuiasca cu ideea ca masinile se vor invechi la fel de repede ca si telefoanele sau laptopurile. Este clar ca generatia urmatoare a unui automobil va fi net superioara celei care iese din productie. Totusi, daca iti satisface nevoile curente de locomotie, masina poate fi folosita minim 10 ani fara probleme. Iar aici ma refer la longevitatea bateriei.
Problemele europenilor abia acum incep. Chinezii s-au strecurat pe sub sanctiuni si impozite si au bagat calul troian prin fel de fel de fabrici din UE.
Din pacate Magna Steyer nu e un neica nimeni iar asta o sa dea apa la moara propagandei chineze. Sper ca europenii sa se trezeasca si sa puna mana serios pe R&D ca au ramas cam in urma. china are literalmente milioane de ingineri cu care spioneaza, fura si imbunatatesc continuu tot ce e de top in US - Europa.
Cu firmele subventionate de stat, elimina competitia si pe urma dicteaza preturile si politicile. Dominatia teritoriala si invazia fizica urmeaza imediat ce avansul tehnologic nu mai lasa loc de raspuns celor agresati.
Sper din toata inima sa n-am dreptate.
Ultimele comentarii
1874 in total