1. Cine COMPARA o masina NOUA cu una SECOND e nerealist, ca sa nu spun altceva. Nu comparati mere cu pere (meteahna veche printre romani). 2. MENTENATA e un cuvant strain la romani! Logic, o masina second a unei marci premium, iti ofera mai mult d.p.d.v al tinutei la drum, al confortului, al prestigiului ...etc dar poate unii uita ca toate aceste lucruri COSTA BANI (si nu putini). Si aici revin la mentenanta. Masinile romanilor sunt in marea lor majoritate masini COMPLET NEGLIJATE sub aspectul INTRETINERII. Cati dintre posesorii de masini din tara au Casco, merg la service-ul autorizat (nu la ateliere mecanice "de garaj"), au caiet de service, o spala regulat si ii pun numai cele mai bune consumabile (benzina, ulei, filtre, s.a)? PREA PUTINI! Din acest punct de vedere, ORICE DACIE E O MASINA RELATIV IEFTIN DE INTRETINUT! (dupa aceleasi criterii enumerate mai sus) 3. Sa nu uitam de aspectul FUDULIEI la (unii) romani, care prefera sa aiba toti dintii cariati (daca ii mai au si pe aceia), mananca iaurt cu paine si au 17 grade in casa, iarna, doar ca sa poata spune ca au o masina nemteasca in parcarea blocului (de garsoniere daca se poate). Fiecare cu idealurile sale in viata, ce sa si zici?! 4. Toate masinile se strica la un moment dat; ceea ce conteaza e, CAT DE DES, care e DURATA MEDIE DE REZOLVARE IN SERVICE a problemei, si, evident, COSTUL REPARATIILOR. 5. La pretul de 7.000 (basic) - 11.000 (top) Euro pentru o MASINA NOUA din gama hatchback (nota bene, cel mai ieftin Audi A3 nou, e 22.100 Euro, si unul mai potent si cu dotari e de la 30.000, 35.000 +, ca exemplu doar), nu am ce reprosa acestei masini. Cat de bine se comporta in timp, nu stiu caci nu o detin dar prietenii mei, posesori de Dacii si, taximetristii pe care ii intreb mereu de starea masinilor lor, nu mi s-au prea plans de ele.
Ultimele comentarii
1 in total