• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

91Schumi06

  • Membru din 30.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 787 in total
  • @ferr1, pana la urma ce a făcut Alonso în sportul asta, ce a demonstrat??? Și Alonso, ca și Vettel, a luat niște titluri datorita mașinii! Crezi ca în 2017-2018, dacă era el în locul lui Vettel la Ferrari l-ar fi bătut pe Hamilton? Îți zic eu ca nu ar fi făcut nici măcar ce a făcut Vettel, stai liniștit!
    Hamilton, pole position la Spa-Francorchamps în fața lui Bottas! Ferrari, doar locurile 13 și 14 în calificări
  • Stau și ma intreb: oare Ferrari a renunțat la Vettel, sau Vettel n-a mai dorit prelungirea? Ba băiatule, ăștia au ajuns de rasul lumii! Te bate Renault, te bate McLaren, te bate Force India, noorc ca le furnizezi motoare ălora la Sauber și Haas, ca te băteau si aia! În alta ordine de idei, tind sa cred ca dacă nu era Newey și perioada aia de glorie a celor de la Red Bull, astăzi Hamilton ar fi avut cel puțin 10 titluri mondiale!
    Hamilton, pole position la Spa-Francorchamps în fața lui Bottas! Ferrari, doar locurile 13 și 14 în calificări
  • Vettel nu se va duce nici la Mercedes, nici la McLaren, nici la Red Bull, Vettel se va retrage la final de 2020, si daca nu gresesc, cred ca am spus asta inca din 2019. @plm, stai linistit ca Mercedes nu au cules roadele ca l-au adus pe Hamilton, mai degraba Hamilton a cules roadele unei colaborari cu Mercedes. Daca si Rosberg a reusit sa iasa campion cu ei, iti dai seama cam ce masina au si au avut!
    Vettel va părăsi Ferrari la sfârșitul sezonului 2020: "Nu mai există dorința comună de a rămâne împreună"
  • Cate titluri mondiale are Alonso? Cate are Raikkonen? Cate are Ricciardo???? Deocamdata, fie ca ne place, fie ca nu, Vettel este cvadruplu campion mondial in Formula 1 si acele 4 (patru) titluri nu i le mai ia nimeni, NICIODATA! Vettel a vrut, Ferrari a vrut, din pacate atat s-a putut face in 5 ani de colaborare. Daca ne uitam la Schumacher, la Alonso, putem observa ca Vettel e inca tanar si ar mai putea continua in F1, daca tinem cont doar de varsta, dar si sa stai sa iei bataie an de an, nu stiu daca se merita. Spre deosebire de marea majoritate a fanilor, eu n-am fost niciodata fanul vreunei echipe, ci al unor piloti. Din '94 am fost fanul lui Schumacher si de la retragerea lui, din 2006,pana la aparitia lui Vettel la Indianapolis, in 2007, eu n-am urmarit nicio cursa. A aparut Vettel, am fost fanul lui,probabil ca va mai urma o perioada de pauza.
    Vettel va părăsi Ferrari la sfârșitul sezonului 2020: "Nu mai există dorința comună de a rămâne împreună"
  • @FanF1, asta e razboiul modern!
    Cursa de Formula 1 din Australia a fost anulată din cauza coronavirusului Covid-19: startul noului sezon ar putea fi amânat până în luna iunie
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău