• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Abraxas

  • Membru din 23.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 4 in total
  • http://www.autoblog.com/2010/09/18/paris-preview-bmw-shows-off-6-series-coupe-concept/
    VIDEO: Lexus LF-A pus la treabă de AutoExpress
  • Patriarhul VW Group, Ferdinand Piech, s-a asigurat ca dupa moartea sa, stabilitatea actionariatului VW Group nu va fi afectata . Ferdinand Piech ( 73 ani ), cu o avere estimata la 7 miliarde euro are 12 copii din 4 casnicii . Dupa moartea sa, actiunile sale la VW Group vor fi transferate catre 2 fundatii private austriece infiintate de Ferdinand Piech, copiii sai neputand sa vanda aceste actiuni ( chiar daca vor intenta proces, va fi practic imposibil sa castige ) ci "doar" sa beneficieze de dividente . Ferdinand Piech urmeaza modelul Bosch, cel mai mare furnizor de piese din lume fiind controlat de fundatia Robert Bosch GmbH ce detine 92 % din actiunile companiei . Mai multe detalii despre aceasta stire aparuta azi in presa germana in linkul urmator : http://www.focus.de/finanzen/boerse/aktien/auto-imperium-piech-regelt-vermaechtnis-zum-aerger-seiner-kinder_aid_553138.html
    Lamborghini va prezenta la Paris două modele noi
  • Nu cred ca este foarte departe momentul cand chinezii vor prezenta un model din aceeasi clasa cu Logan insa capabil sa primeasca 5 stele EuroNCAP. In acel moment, se va produce un cutremur pe piata auto europeana si doar producatorii foarte mari vor rezista fara probleme . Este o chestiune de timp pana cand Geely va fi inghitit de un constructor auto chinez de stat ce va prelua peste noapte toate cunostiintele Volvo in materie de securitate si tinand cont ca sediul din China al Volvo Cars va fi in Shanghai, nu este exclus ca SAIC sa cumpere Geely in viitorul apropiat . SAIC mai detine printre altele si marca britanica MG .
    VW: "Alfa Romeo e o comoară, nu ar trebui să ezităm s-o cumpărăm!"
  • VW Group are nevoie in Europa de SEAT ca marca low-cost alaturi de Skoda pentru a concura in viitorul apropiat cu modelele din China ce vor invada Europa in viitorul apropiat . Odata ce planul guvernului chinez de a reduce numarul producatorilor auto din China ( prin preluari si fuziuni ) de la peste 110 la 8 va fi finalizat, vor rezulta niste grupuri auto foarte redutabile ce vor creea mari probleme producatorilor din Europa, SUA , Japonia si Coreea de Sud . Ferdinand Piech a declarat recent ca VW Group trebuie in viitorul apropiat sa vanda minim 10 milioane unitati anual pentru a nu avea probleme cu producatorii din China, iar nimeni nu cunoaste forta producatorilor chinezi mai bine decat VW Group . In ultimele zile s-a vorbit foarte intens despre tranzactionarea din nou la bursa a actiunilor GM si ATENTIE de intentia celor de la SAIC ( cel mai mare producator auto din China ) de a investi aprox 5 miliarde $ in actiuni GM, o alianta GM-SAIC ar deveni un concurent foarte redutabil pentru VW Group si Toyota . Revenind la uzina SEAT din Martorell, in acest an VW Group a finalizat modernizarea uzinei ( costul investitiei fiind de 400 milioane de euro ) pentru a face posibila producerea din 2011 a modelului Audi Q3 ce va fi produs exclusiv in uzina SEAT . Odata cu productia lui Audi Q3 va fi rezolvata si problema pierderilor SEAT ce erau cauzate de utilizarea in proportie de 60 % a uzinei din Martorell .
    VW: "Alfa Romeo e o comoară, nu ar trebui să ezităm s-o cumpărăm!"
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău