• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Alpine77

  • Membru din 27.05.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 259 in total
  • Nu inteleg de ce se aprinde toata lumea aici. Vorbim despre o alianta intre 3 dintre cei mai mari, vechi si importanti constructorri din industria auto. Ford, Renault sunt de admirat pentru ceea ce au adus industriei auto chiar daca in ultimele decenii nu au fost pozitionati upmarket ca si Daimler. A nu se uita ca la inceputuri (pe cand Daimler traia si nu se intorcea in mormant, vis-à-vis de un comentariu de mai sus) Renault era un producator de lux si nu atat de volum. Dupa al 2-lea Razboi Mondial, datorita situatiei precare a economiei Europene au inceput sa fabric asini mici si strict de volum. Iar Ford a avut( si are) divizii de lux si nu poate nimeni diminua calitatile anumitor modele. Iar strict de motorizari cine spune ca Renault(!!!!!) sau Ford(!!!) nu stie sa faca un motor inseamna ca nu stie ce vorbeste. Si eu, avand o afinitate mare catre un anume producator, mi-as dori sa isi faca fiecare singur motorul, sasiul, etc pentru doza de exclusivitate a companiei pe care o simpatizez dar pana la a spune ca imi e rusine pentru o colaborare cu alti monstrii ai industriei e distatnta mare. Prefer asa decat sa vad nume de traditie ca sunt pe buza prapastiei si vor disparea atata timp cat se mentine o balata oarecare a individualitaii fiecarei firme. Daca pui un motor de Ford pe Mercedes sau unul de Mercedes pe Infiniti, nu inseamna ca Mercedesul nu va fi la fel de luxos sau exclusivist(raportat la clasa sa). Iar un Infiniti va avea mai putin farmec franco-japonez decat are acum. Iar chestia cufiabilitatea sa vorbeste mai mult decat trebuie despre ea. un proprietar de masina noua, cu bun simt-asta e cheia-care are grija de masina sa(revizii, piese originale, evitarea pe cat posibil a gropilor-nu ca"lasa ca merge si pe acolo ca sefu' plateste-va vea parte de cheltuieli pe intretinere apropiate si problem in limita bunului simt indifferent de marca(a nu se include marcile chinezesti). Iar cu VW impotriva Renault, ambele au atuuri care se potrivesc anumitor indivizi. Daca VW sunt masinile mai robuste in general vorbind, cine a avut si condus Renault(sau orice marca franceza) pot spuna ca sunt mai confortabile si mai bine balansate ca si tinuta de drum. De aceea au rezistat atatia ani majoritatea pentru ca ofera ceva pentru anumite persoane. Asa ca revenind la topical articolului trebuie sa ne obisnuim cu "imprumuturi" intre companii, iarr daca sunt facute cu cap, nu are de ce sa deranjeze atata.
    Daimler va colabora cu Ford pentru a dezvolta un motor cu trei cilindri în linie
  • O masina foarte reusita din toate punctele de vedere. Aproape au reusit ceea ce au vrut si declarant si anume sa ia locult Megane RS ca si cel mai bun hot hatch. Singura problema este ca este cu doua degete inca sub Megane dar problema mai mare e ca RS este la schimbare de generatii si daca vor aduce imbunatatiri la noua generatie , atunci distanta se va mari din nou. Dar, una peste alta, o masina frumoasa cu performante foarte bune.
    Volker Strycek, şeful diviziei OPC, prezintă cel mai sportiv Astra din istorie
  • @mip- si daca tot ai propus sa imi fac cont uite ca mi-am facut. Eu sunt "Nu conteaza". Sper sa nu imi fac prea multi nervi pe aici...
    Dodge SRT Viper ajunge şi în Europa cu un preţ de 140.000 de euro
  • @altair19- Ce te face pe tine sa crezi ca Ferrari sau Mercedes o sa aiba motoare mai bune. Doar din curiozitate care iti sunt criteriile de judecata? Multumesc.
    Motoare 2014: Lotus negociază şi cu Ferrari, Caterham rămâne cu Renault
Pagina
12345...5152
  • CE MASINA /MASINI CONDUC nimic
  • CE MASINI AM MAI CONDUS nimic
  • MASINA LA CARE VISEZ nimic
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău