deja din descrierea ta renault e cea mai sigura masina. felicitari, tine-ti parerea pentru tine. Ce ai spus mai sus imi demonstreaza ca nu cunosti produsul Volvo, si nici toate dedesubturile in materie de siguranta ale marcii. Cand o sa te uiti si la ele, o sa iti dai seama ca toate masinile peste 20.000 de euro au tot ce ai spus tu mai sus.
Deci ce ai spus mai sus, este STANDARD pe ORICE VOLVO din 2004 incoace. Si problema e urmatoarea... la Volvo, sunt MULTE alte sisteme introduse GRATUIT in standarul masinii, sisteme unice Volvo. Vezi CitySafety, WHIPS (volvo no1 la teste similare) volvo are whips de 15 ani, abia azi o sa fie un must la teste Ncap.
Ai spus – Structura vehicul cu deformare programata
Sa iti mai spun ca Volvo a fost primul care a desenat o masina cu zone de absorbtie deformabile?
Volvo nu o sa puna niciodata un motor transversal pe o masina pentru ca nu este la fel de sigura masina. (Chiar daca pierde masina la capitolul dinamism)
Apreciez parerea ta despre renault... si stim deja ca este masina vietii tale si singurul loc unde poti sa te sui la volanul unuia este intr-un showroom Renault... dar nu te baga intr-o discutie aiurea...
cand renault o sa inceapa sa construiasca masini pentru siguranta pasagerilor si nu dupa un checklist de 5 stele la Ncap ...mai vorbim.
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo, therefore, is and must remain, safety", Assar Gabrielsson and Gustav Larson 1927.
Apropo de Reno ... ma uitam ca un megane nou , dotat asa cum C30 este standard, costa 12.000 de euro fara TVA. Un C30 este pana in 14.000.
Masinile nu se vand pentru ca pierdem vremea cu oameni ca tine, cand in tari civilizate ar rade lumea de tine. Problema e ca odata ce te convingi tu ca gresesti, vine altu si spune ca VW este cea mai tare masina si cea mai sigura si cea mai buna ...TDI for life.
Felicitari pentru articol, este foarte balansat si spune chiar spune adevarul.
Dar nu pot sa fiu de acord ca V50ul se compara cu A4 si cu BMW seria 3.
Cel mult il compar cu Golf ... uite:
Golf Var. VI Trend.1.6 TDI/105 CP DPF,M5 / Motorina / 1.6l / 77 kW/105 CP / Manuala - 5 viteze / 4-usi pret fara tva : EUR 16.647,
fix 19,809.83 Euro cu TVA inclus.
Defapt asta comparam, o versiune premium a lui Golf Break.
Segmentul este C30(A3, golf), S40 (A3 sedan in viitor), V50 A3 break?
Pentru A4 si Seria 3, avem in noiembrie surpriza cu noul V60. Care se bate la toate capitolele cu nemtii, inclusiv la pret.
Cat despre siguranta...exista un model mai sigur in segment? Sau lasati tot timpul loc pentru mai bine?
asta e o remarca rautacioasa cred ...
Castigator: Volvo S80 (cel mai ieftin model din segmentul mediu superior disponibil pe piata din Romania, chiar daca motorul entry-level este cel mai slab din intreg segmentul). BMW Seria 5 F10 nu a putut fi comparat in acest segment inca, deoarece preturile nu sunt inca disponibile.
Repet, comparati motorizarile similare, la fiecare.
Cel mai slab motor ...ca ce? Poate ma intereseaza pret / noxe . Consum mediu etc etc.
Slab la 0-100 e o gandire simplista.
Ultimele comentarii
38 in total