• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

AntiProstie

  • Membru din 30.12.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 18 in total
  • @valentin, cum va putea concura vreodata Opel cu Alfa Romeo? Cand va putea concura vreodata Astra cu Giulietta? Pentru Astra exista Fiat Bravo. Punct! P.S.: Este incredibil cu noii posesori de Astre SH au visuri umede cu Opel!
    VIDEO: Primul clip publicitar pentru Alfa Romeo Giulietta
  • Tinand cont ca Veyron se vinde cu 1.000.000E, am impresia ca masina asta nu are nici exclusivismul, nici performanta necesara pt a merita peste 400.000$. Daca la Veyron discutam despre elemente tehnice nemaintalnite la nici o alta masina de serie (sper ca se observa ca nu vb de putere), aici este vorba doar de o masina exotica care nu are nimic superior unui Ferrari, Lambo etc. P.S.: Normal ca se vor gasi cumparatori, pana la urma discutam despre doar 500 exemplare.
    Lexus a rezervat deja 165 de exemplare LF-A
  • Ala din poze este un A4 mai vechi.
    Audi A3 Sedan debuteaza in 2012 pe piata din SUA
  • Prea exagerati fratilor. In primul rand ca masina nu este urata, poate nu este cea mai frumoasa sau nu va place voua dar urata nu este. Spunea @Octav mai sus ca a disparut linia de coupe si afresivitatea, pai daca nici Focusul asta nu are linie de coupe si nu este agresiv ne-am ţăcănit cu toţii. Masina poate arata cel mult "ciudat" tocmai datorita faptului ca se adreseaza unei piete globale. Nu sunt aici avocatul celor de la Ford, nu am nici un fel de simpatie legat de acest brand, dar comentariile sunt deplasate rau de tot. P.S.: Si mai lasati-o cu noul Astra, in special in ceea ce priveste designul, ca si pe aia o puteti numi oricum, dar numai originala nu. Cat despre vanzari, probabil ca Ford nu va vinde cat se asteapta (cand au vandut ei in functie de asteptari?) in timp ce Astra (ca sa fac o comparatie la moda) se va vinde ca paine calda... la mana a doua.
    OFICIAL: Acesta este noul Ford Focus!
  • Mie imi place, evolutia este placuta. Ma gandesc si la faptul ca vechea generatie nu avea un design tocmai reusit sau mai bine spus nu se evidentia prin design, asa ca noua generatie nu avea cum sa rupa gura targului. Cu toate astea masina arata bine, e agresiva, eleganta si are si ceva bling-bling. Interiorul mi se pare de exceptie pt ca arata foarte bine pt clasa din care face parte. P.S.: Designul aduce o idee cu cel de la Renault, vezi profilul si stopurile de la hatch, vezi sedanul.
    OFICIAL: Acesta este noul Ford Focus!
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău