• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

BBR91

  • Membru din 18.01.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 99 in total
  • Dar centura Constantei este deschisa de ceva timp... de cateva luni, daca nu cumva mai mult de un an. Se numeste A4 si face legatura dintre Ovidiu si Lazu. Cei ce vin pe Autostrada Soarelui pot intra direct pe A4 si pot continua de la Lazu spre statiunile de pe litoral, fara a mai intra in Constanta. Mult mai important este ca TIRurile care merg in portul Agigea pot merge direct pe autostrada pana in port, fara sa mai distruga podurile Constantei.
    România: Autostrada Soarelui a fost finalizată după 30 de ani
  • Nu m-am urcat in noul Golf, cred ca nici in 6 defapt, dar aceste tehnologii "noi" cu care se lauda ei, mie personal nu mi se par atat de atragatoare. Mai nou iti poti pune display cu touch-screen si pe Logan, deci nu mai e ceva wow, de altfel eu n-am fost fan niciodata touch-screen, nici macar la telefoane. Dar intr-adevar, foarte multa lume pune botul la asa ceva, e cool. Dotarile de siguranta standard sunt foarte bine-venite, dar in general masina asta n-are nimic care sa ma faca sa o vreau. Este foarte impresionanta lista de dotari intr-adevar, dar prima data am vazut cititoarele de semne, si tot avertizorii si senzorii pe Focus 3. Nu stiu sigur, dar cred ca si Astra I are aceste dotari optionale. Cu ce e mai special Golf decat Focus sau Astra? E adevarat ca n-am stat sa configurez cele trei masini la acelasi pret si sa compar ce-mi ofera fiecare la o anumita suma, dar Golful nu e recunoscut ca fiind mai ieftin decat concurenta. Ca aspect si feeling la volan, Astra si Focus sunt peste, Golful pastreaza interiorul anost, chiar si cu touchscreen standard, tot anost este la interior. Perfect functional si ergonomic, dar anost. La capitolul motoare, n-am experienta decat cu 1.4 TSI de la Golf, si de 1.6 TDi n-am auzit sa fie ceva iesit din comun. Astra recunosc ca nici nu stiu ce motorizari are, dar as alege 1.0 EcoBoost pe benzina sau 1.6 TDCi de la Focus, dintre motorizarile acestor trei masini. Deci as alege Focus. Dar eu am un Focus, deci probabil n-am o parere obiectiva, dar astept contra-argumente.
    Volkswagen: "Tehnologia de la bordul lui Golf 7 va atrage clienţi noi"
  • Frumos reportaj. Daca ar fi toti muncitorii romani atat de organizati si bine condusi...
    REPORTAJ: Am asistat la naşterea noului Dacia Sandero
  • Teoretic aceasta masura va forta asiguratorii infami si ieftini (Carpatica, Euroins, etc.) sa inceapa sa plateasca daunele, pentru ca altfel vor ramane doar cu clienti carora chiar nu le pasa daca-si lovesc masinile, si-si fac RCA numai pentru ca e obligatorie, si nu sunt multi acesti clienti. Pe de alta parte, aceasta masura va duce la migrarea clientilor catre asiguratorii mari, cu reputatie buna si preturi pe masura. Daca suntem putin conspirationisti, putem conclude ca aceasta masura a fost ideea acestor mari asiguratori care-si pierdeau clientii din cauza preturilor foarte mari. Dupa parerea mea, era mai bine sa fie pastrat sistemul actual, dar sa fie implementata legislatie foarte clara si stricta care stabileste clar teremenele limita de plata, termenele limita pentru eventuale anchete suplimentare efectuate de societatea de asigurari, si, cel mai important, sanctiuni drastice pentru rau-platnici. Daca un astfel de sistem ar fi bine pus la punct, probabil ca nu mai puteam sa-mi fac RCA la Carpatica, despre care mi-a zis si brokerul ca defapt este in faliment, si daca lovesc pe vre-unu sa-l nenorocesc. Unii vor zice ca este responsabilitatea mea sa aleg un asigurator bun-platnic, doar ca defapt este responsabilitatea asiguratorului sa plateasca, si responsabilitatea institutilor de reglementare sa se asigure ca asiguratorul plateste. Din putinii mei bani de student, n-am sa platesc in plus doar ca sa-i repare vreunui strain nefericit masina mai repede, si nu sunt singurul care gandeste asa. Este o problema a sistemului ce este exploatata de mine si de multi altii, iar cu noua legislatie, responsabilitatea alegerii unui asigurator responsabil, va cadea pe umerii nostri, pentru ca noi ne frigem altfel, ceea ce nu mi se pare normal. Firmele pirat vor disparea, ceea ce e bine, si vor ramane doar gigantii asigurarilor care vor avea mai putina competitie, ceea ce e rau. Sunt foarte sceptic in privinta rezultatelor acestei noi legislatii. Dar pana una alta, noi vom plati mai mult, asta e clar.
    Schimbări importante în zona RCA: daunele îi vor fi plătite şoferului păgubit de propriul asigurator
  • Interiorul e identic, cu exceptia butoanelor pentru geamuri electrice de pe usa soferului. Conduc una din cand in cand si din ce vad in poze, alta schimbare nu e. Singura schimbare semnificativa si cu adevarat importanta si foarte bine-venita, este introducerea, in sfarsit, a motorului 1.0 Ecoboost in oferta. La exterior da, arata mai bine putin, dar oricum si pre-facelift inca arata bine, nu e depasit design-ul inca.
    Ford Fiesta facelift - primele imagini şi informaţii oficiale
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Focus 1.6 TDCi 90cp (2007)
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Skoda Fabia 1.4 16v, Ford Fiesta (2010) 1.4, Audi A4 1.9 TDi, BMW 320, Skoda Octavia Tour 1.9 TDi, Skoda Octavia 1.4 TSI DSG, Opel Astra H 1.9 CDTi, Renault Clio 1.5 dci, Fiat 500 1.2, Volkswagen Polo Mk.6 1.4 MPI, Mazda 2 1.4 CDTi
  • MASINA LA CARE VISEZ Honda Civic Type R
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău