• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Blower0

  • Membru din 17.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 325 in total
  • New European Driving Cycle declara consumu la masini, si astia le cred....hahahahaha. Daca pui capu in miscare, si daca mai consulti proprietari de Skoda Octavia RS, iti dai seama ca in oras octavia RS consuma cam 11-12 la suta
    Mercedes-Benz C-Klasse primeşte o nouă variantă entry-level: C160 de 129 CP
  • da de cand Kia K900 sau Optima e facuta pentru drag racing ??
    Kia Optima: noua generaţie a debutat oficial cu un design nou şi un motor turbo de 180 de cai putere
  • Iar referitor la 1.4-u tau......el e turbo....turbina sufla aer, la cantitatea surplus de aer se injecteaza surplus de benzina ( in dependenta de ce BOOST ai la moment), iar asta inseamna consum ridicat de benzina. Pricepi ? ca doar nu degeaba se numeste ”SUPRAALIMENTAT” , gandeste-te la cuvantu asta .... e SUPRA --- ALIMENTAT, deci in plus alimentat.
    Asasinul din umbră
  • Iar referitor la 1.4-u tau......el e turbo....turbina sufla aer, la cantitatea surplus de aer se injecteaza surplus de benzina ( in dependenta de ce BOOST ai la moment), iar asta inseamna consum ridicat de benzina. Pricepi ? ca doar nu degeaba se numeste ”SUPRAALIMENTAT” , gandeste-te la cuvantu asta .... e SUPRA --- ALIMENTAT, deci in plus alimentat.
    Asasinul din umbră
  • Asta de sus cu puterea litrica. EU m-am cam saturat sa tot bat capu, da nu pot sa tac.... Nene, asculta-ncoa: deci, puterea oricarui motor pe benzina, depinde de cat aer poate motoru sa traga in el, ok ? Pe langa volumul motorului, aici mai conteaza si admisia (emisia , etc). Pentru asta se proiecteaza o galerie de admisie , dupa cum se doreste. Daca se proiecteaza o galerie de admisie cu minim rezistenta, air flow-ul e super, iar motoru trage usor aer inauntru , respectiv poate arde mai multa benzina - respectiv iese putere mare. Puterea mare implica si un consum ridicat de combustibil. Mai exista si galerie de admisie cu geometrie variabila.... Deci daca vrei sa stii, poti face un motor de 1.6 de 200 de cai, schimbandu-i galeria de admisie, si chiulasa , cu una CNC-Ported Racing Head, special adaptata. TU o sa fii omu fericit, ca o sa ai 200 de cai....din 1,6 ( cum va exprimati voi), insa omule, motoru tau o sa consume ca un motor....de 200 de cai, pricepi acum ?? Deci in primu rand construirea unui motor de acest gen costa destul de scump, iar o companie cand face un motor, se mai gandeste la economia de combustibil, si se mai gandeste la economie de bani, ok ? Iar un motor de 200 de cai inseamna ca necesita si piese care sa reziste bine la forte. De ce crezi ca exista chip-tuning-ul sau IN GENERAL TUNINGUL ???? Fiindca din fabrica, masina nu iese cu tot potentialul. Mai mult ca atat.....in calcul mai exista si un asa numit CUPLU MOTOR......daca vrei CAI MULTI DIN LITRI PUTINI, tre sa faci motor de turatie inalta ( Asa cum face de ex. Ferrari, Lamborghini, Pagani.....). Pentru a realiza un asa motor --- iarasi costa destul de scump ( nu dau detalii de ce ca si asa se intinde bine comentariu meu), iar in al doilea rand, tre sa-l faci big bore and short stroke.......ultima inseamna --- micsorarea cuplului, IN GENERAL, si MAI ALES la turatii joase.... Adica, tu ca sa simti puterea aia a lui...tre sa-l turezi bine, ok ?? Nu stiu daca te-ai simti bine mergand prin oras, la depasiri cu 5000-6000-7000 ture (fiindca mai jos motoru nu trage - simplu). Si in al 3-lea rand, motoru tau de 1.6 high-revving ( natural aspirat), o sa consume bine...adica cam asa ca un 2.5 de 190-200 de cai. Tine minte una: PUTEREA (deci energia) NU APARE DE NICAIERI !!! Puterea (deci energia) rezulta din BENZINA arsa, nu din bășini !!! Orice model de motor n-ai avea...daca are 300 sau 400 sau 500 de cai -- el arde benzina ca sa dezvolta ”caii” respectivi.
    Asasinul din umbră
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău