• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • Cand dau "mai multe stiri" in loc sa-mi incarce stirile mai vechi, ma arunca din nou sus. Android + Opera.
    Automarket are o nouă versiune de mobil, disponibilă pe telefoane şi tablete
  • Personal chiar nu vad unde este problema si de ce atata suparare, din contra. Daca as avea o masina care sa ma duca in siguranta de la Bucuresti la Constanta, pe A2, de exemplu si eu sa pot dormi in timpul asta ar fi formidabil. As prefera sa fac orice altceva decat sa privesc peisajul deplorabil de pe A1 si sa depasesc camioane; sau sa dorm, in loc sa-mi crape ochii in cap pe autostrazile noastre neiluminate cand ma intorc seara de unde am treaba. Adica eu nu vad o asa mare placere sa conduc in linie dreapta, cu o viteza constanta timp de 1-2-3 ore, mai ales ca am vaga banuiala ca aceasta functie va fi un a optionala, un fel de pilot automat al zilelor noastre. Si daca Audi poate sa faca treaba asta din 2017, este excelent. @mowgli, exagerezi si esti si subiectiv.
    Audi confirmă: viitoarea generaţie A8 (2017) va avea un mod de rulare 100% autonom
  • Ce vrajeala pe ei. Doua fraze mi-au atras atentia: "problema a fost detectată de experţii săi în controlul calităţii [...] linie de cod nepotrivită [...] să prevină deschiderea airbag-urilor în caz de accident în anumite situaţii rare" UIta sa mentioneze ca la 2 ani de la vanzare :D. Iar ultima parte este si mai tare, in sensul ca este un fel de trimitere la urmatoarea fraza care mi-a atras atentia ... "Cei de la Audi nu au cunoştinţă de niciun incident legat de un model A4 sau un derivat al acestuia care să fi avut problema pe care o va remedia acest recall" Traducere Audi pt clienti/potential clienti/iobagime: din cauza unei erori de programare, ar putea... defapt nici n-ar putea datorita raritatii, sa nu se deschida airbag-urile in cazul unui accident. Un lucru este clar, pana acum nu s-a intamplat si controlorii de calitate isi fac treaba. Cel mai probabil, in realitatea: din diferite tari cu apa calda si spirit civic mai dezvoltat, au primit sesizari de la unitatile lor service, de masini avariate (si clienti neavariati, care nu s-au prins banuiesc) la care nu s-au deschis airbag-urile, desi ar fi trebuit. Ca sa evite neplaceri ulterioare (denigrare, procese etc) au cautat problema si acum vin cu rezolvarea.
    Audi va rechema 850.000 de unităţi A4 la nivel global
  • @vianu, inainte sa scrii prostii aiurea pe aici, macar uitat-te la video. Audi are amabilitatea de ati spune in video la 2'20" ca "audi is the first manufacturer to test pilot driving in traffic" si prezinta si istoricul incercarilor anterioare acesteia. Da ce pv/a noastra, la experienta ta profesionala in domenii relevante, doar iti arunci un ochi si ti-ai facut o parere. Si idiotii astia de la Audi s-au pregatit de luni de zile. Bravo boss :D
    Audi a reuşit imposibilul: un Audi RS7 "s-a pilotat" singur pe Hockenheim
  • Praf in ochi... o personalizare mai putin complexa, bazata pe pachete predefinite inseamna costuri de productie mai mici si mai multa eficienta si automatizare in procesul de productie. Clientii ar putea castiga, poate, mai multe optionale la un pret mai mic.
    BMW şi Mercedes vor să simplifice modul de echipare al maşinilor actuale
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău