• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • S-class... vesnicul lider al clasei lux. Cum se va prezenta viitorul model in contextul concurential?! De neclintit in conditiile actuale. Spun asta pt. ca desi, din pct-ul meu de vedere, A8 si Seria 7sunt masini mai bune ca actualul S, acesta din urma este in continuare liderul segmentului din pct. de vedere al vanzarilor, iar din imagini observ ca la noul model s-au corectat unele chestii pe care eu le consider importante.
    Mercedes-Benz S-Klasse - imagini neoficiale ale noii generaţii
  • Este exclusiv vina Mercedes pt acest rezultat. Renault-ul Kangoo testat in 2008 a obtinut 4*. In poze se observa cum ambele masini (kangoo/Citan) au aceleasi zone vulnerabile. Consider ca cei de la Mercedes puteau aduce unele imbunatatiri la capitolul siguranta, nu doar sa preia o masina lansata acum mai bine de 5 ani si sa o rebranduiasca la nivel de sigla. Din fericire pt ei lumea nu prea asociaza divizia de utilitare Mercedes cu masinile de lux Mercedes Benz.
    Mercedes-Benz Citan, rezultat modest la testele EuroNCAP: 3 stele
  • Un articol excelent, unul dintre cele mai bune scrise pe AM. Pentru cunoscatori, adevaratele "sageti argintii" vor fi si vor ramane intotdeauna masinile Auto Union. S-au castigat atat de multe curse cu aceste masini, incat cei de la Auto Union isi schimbasera logo-ul in cifra "1". P.S.: @men, pe atunci Toyota scotea primul model (sedanul AA), Sony inca nici nu se infiintase, i-ar BMW facea ...DIXI :))
    POVEŞTI AUTO: Săgeţile argintii - legenda Auto Union
  • Comentariile de aici s-au trasformat intr-o sedinta psihico-medicala a lui @Mafia si a dublurilor sale... "Tu crezi ca ceea ce respiri acum este aer Neo?". Medicamente, medicamente... P.S.: Cei de la Cadillac au facut intotdeauna masini interesante, insa ca mai toate masinile americane au handicapul unor interioare mai slab calitativ comparativ cu concurenta europeana. Totusi cred ca acest CTS va fi o masina excelenta.
    Cadillac CTS - primele imagini ale noii generaţii
  • Cam tarziu, dar imi dau si eu cu parerea. Le-am vazut pe toate 3 pe viu (adica 1, A si A3), insa din pacate nu am condus niciuna. In ceea ce priveste aspectul nici una nu merita banii. Seria 1 este cea mai rea dintre toate la aspectul exterior, insa are cel mai misto interior (surprinzator pentru un BMW). Per ansamblu neinteresanta. A3-ul este conservator, prea conservator. Adica inafara de un design subtilizat finut si un interior mai chel nu au venit cu nimic nou. Eu personal nu as da banii pe asa ceva. Cat despre A-Class... masina pe care mi-am dorit sa o vad pe viu cel mai mult dintre cele 3, nu pot sa spun decat ca "nu este Mercedes". Masina nu se identifica cu Mercedes inafara de sigla de pe capota. Arata de parca ar fi o masina Kia, iar interiorul nu este chiar la cel mai inalt nivel calitativ. In schimb, in cazul A-ului, fata de celelalte doua modele, exista posibilitatea sa starneasca pasiuni printre unii, in conditiile in care nu este chiar o prezenta pe care sa o treci cu vederea. Din punctul meu de vedere niciuna nu merita banii. Adica poti comanda un G7/Leon in loc de A3, un Focus in loc de A-Klass, sau un Astra in loc de BMW si sa ramai cu 10k in buzunar lejer. Dar... nu mai mor vecinii ca ti-ai luat Audi, BMW sau Mercedes.
    Principii sănătoase
Pagina
12345...242526...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău