• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • Clio IV...
    Ford B-Max a fost nominalizat între finaliştii Car of The Year 2013
  • Foarte interesant! Realizezi mult mai usor cat de mult a evoluat tehnologia si cat de mult am fost noi in urma tarilor civilizate din pct-ul asta de vedere...
    Super-documentar Renault: inovaţiile care au schimbat lumea în ultimii 50 de ani
  • Mult mai slaba ca reclama Mercedes!
    BMW a creat cel mai rapid colind de Crăciun din lume
  • @Mircea, nu sunt de acord cu tine cand spui "Renault considera că designul poate fi avangardist şi neînţeles, pentru că publicul nu are nevoie de estetică digerabilă în segmentul mic de volum" sau "Clio rămânea un model extrem de bine poziţionat ca preţ şi la capitolul dotări, însă rămânea în urma rivalilor - pe măsură ce aceştia se înnoiau - la capitolul design, calitate percepută şi atmosferă interioară". Mie personal imi place Clio 3 si consider ca la nivelul generatiei lui doar Peugeot 207 si Opel Corsa puteau sa aiba un pachet interior/exterior mai atractiv, deci in nici un caz designul nu era unul greu digerabil. Am condus Clio 4 si asa cum spui si tu designul exterior este un pas urias inainte, comparativ cu toata clasa mica, nu doar cu vechiul Clio. In acest moment nu are concurenta din pct-ul de vedere al designului exterior. In ceea ce priveste interiorul, chiar daca aspectul glossy ii da un aer fresh, consider ca materialele folosite nu au aceeasi calitate ca la vechea generatie, desi plansa de bord este mult mai atractiva acum si calitatea perceputa este mai buna. Chiar si asa, interiorul este la nivelul concurentei din pct de vedere al calitatii. In plus se conduce bine, vine cu un pret competitiv si cu un design cu mult peste ce avem acum in clasa mica. Daca Renault nu da lovitura cu masina asta, nu stiu cand si cum ar mai putea sa o faca. Multa bafta in continuare! P.S.: Si eu mi-am pus aceeasi intrebare in ceea ce priveste bandourile exterioare glossy de pe usi si consider in continuare ca vor fi vulnerabile la drumurile noastre, insa nu sunt de acord sa il depunctati pt asta pana cand realitatea nu ne confirma temerile. Si apropo, asa cum tie nu iti place pozitionarea comenzilor pentru lumini, mie personal mi se pare mult mai comoda comparativ cu modelele germane, dar asta tine mai mult de gusturi.
    Glamour
  • Tare ...
    Cum sărbătoresc Crăciunul mecanicii şi piloţii Mercedes AMG
Pagina
12345...282930...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău