In momentul asta Mercedes nu mai conteaza decat la nivel de "S" si "CLS", restul claselor sunt surclasate pe buna dreptate de catre concurenta, atat la vanzari cat si la performante. C-ul de mai sus nu face nota discordanta. A fost un semi-esec inainte de facelift si a continuat sa fie a 3-a optiune in clasa medie si dupa facelift. Calitatea interiorului, desi este mai buna ca la vechea generatie nu este la nivelul BMW si Audi. Cel mai probabil viitoarea generatie ar trebui sa corecteze acest handicap daca ne luam dupa spusele mai marilor Mercedes. Din pct-ul meu de vedere a primit "note" prea mari la capitolele performante si design.
P.S.: Cand aud prostiile astea ca Mercedes va aduce nu stiu cate modificari motorului 1.5dci de provenienta Renault si ca "va fi schimbat pana la cea mai mica piesa" dupa cum spunea colegul @marius.moraru, ma opresc cu greu din ras. Pai in primul rand ca 1.5-ul de 110 cp este un motor foarte bun, iar in al doilea rand parteneriatul ar fi inutil daca Mercedes ar modifica radical motorul. Eu cred ca modificarile vor fi minore si vor fi legate in principal de partea de interconectare cu restul mecanicii Mercedes.
P.S.: In redactia AM doar @Mircea stie sa faca drive-teste, restul sunt pe langa grav, tocmai de aceea in general nu citesc review-urile.
Discutia este lunga si nu vreau sa filozofez. Nu are nici o treaba placutul cu "contabilitatea". BMW e BMW, Mini este MIni. Iti dai seama ca daca BMW construia o masina concurent pentru Mini, nu ar fi avut niciodata vanzarile acestuia din urma. Este vorba de traditie, mostenire, notorietate. Relatia BMW-Mini este similara cu relatia Audi-Lamborghini, sau Mercedes-Smart. Deci ramane cum am stabilit.
Nu trebuie sa fim scartari, pentru ca pe masinile Mini scrie "Mini" nu BMW. Mini este un brand cu o identitate proprie care face parte din grupul BMW, asa cum si Audi face parte din grupul VW. Nu are rost sa adunam mere cu pere.
@dan_grc:
Aprilie:
Audi - 125,200
BMW - 121,476
Mercedes - 104,344
Ian. - Apr.:
BMW - 478,030
Audi - 471,300
Mercedes - 418,246
Diferenta a facut-o in primul rand piata din China, urmata de cea din USA unde Audi are cresteri lunare de cate 2 cifre in procente. In orice caz "lupta" este frumoasa si se ascute :)
Ultimele comentarii
1012 in total