• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • In poza este actualul Q7, cum vroiai sa arate dein fata :)))))))). Have a break man!
    Informaţii noi despre viitorul Audi Q8, rivalul lui BMW X6
  • In momentul asta Mercedes nu mai conteaza decat la nivel de "S" si "CLS", restul claselor sunt surclasate pe buna dreptate de catre concurenta, atat la vanzari cat si la performante. C-ul de mai sus nu face nota discordanta. A fost un semi-esec inainte de facelift si a continuat sa fie a 3-a optiune in clasa medie si dupa facelift. Calitatea interiorului, desi este mai buna ca la vechea generatie nu este la nivelul BMW si Audi. Cel mai probabil viitoarea generatie ar trebui sa corecteze acest handicap daca ne luam dupa spusele mai marilor Mercedes. Din pct-ul meu de vedere a primit "note" prea mari la capitolele performante si design. P.S.: Cand aud prostiile astea ca Mercedes va aduce nu stiu cate modificari motorului 1.5dci de provenienta Renault si ca "va fi schimbat pana la cea mai mica piesa" dupa cum spunea colegul @marius.moraru, ma opresc cu greu din ras. Pai in primul rand ca 1.5-ul de 110 cp este un motor foarte bun, iar in al doilea rand parteneriatul ar fi inutil daca Mercedes ar modifica radical motorul. Eu cred ca modificarile vor fi minore si vor fi legate in principal de partea de interconectare cu restul mecanicii Mercedes. P.S.: In redactia AM doar @Mircea stie sa faca drive-teste, restul sunt pe langa grav, tocmai de aceea in general nu citesc review-urile.
    Seren
  • Veyron = Suprem Aventador = Unic Restul = Cancan
    Comparativ de lux - Bugatti Veyron vs. Lexus LF-A vs. Lambo Aventador vs. McLaren MP4-12C
  • Discutia este lunga si nu vreau sa filozofez. Nu are nici o treaba placutul cu "contabilitatea". BMW e BMW, Mini este MIni. Iti dai seama ca daca BMW construia o masina concurent pentru Mini, nu ar fi avut niciodata vanzarile acestuia din urma. Este vorba de traditie, mostenire, notorietate. Relatia BMW-Mini este similara cu relatia Audi-Lamborghini, sau Mercedes-Smart. Deci ramane cum am stabilit.
    BMW Seria 3 primeşte xDrive şi versiunea entry-level 316i
  • Nu trebuie sa fim scartari, pentru ca pe masinile Mini scrie "Mini" nu BMW. Mini este un brand cu o identitate proprie care face parte din grupul BMW, asa cum si Audi face parte din grupul VW. Nu are rost sa adunam mere cu pere. @dan_grc: Aprilie: Audi - 125,200 BMW - 121,476 Mercedes - 104,344 Ian. - Apr.: BMW - 478,030 Audi - 471,300 Mercedes - 418,246 Diferenta a facut-o in primul rand piata din China, urmata de cea din USA unde Audi are cresteri lunare de cate 2 cifre in procente. In orice caz "lupta" este frumoasa si se ascute :)
    BMW Seria 3 primeşte xDrive şi versiunea entry-level 316i
Pagina
12345...464748...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău