• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • A aflat de moartea lui Vadim...
    Momente teribile azi la Frankfurt: șeful BMW a leșinat pe scenă în timpul unei prezentări
  • Un review extrem de steril, cu putine informatii utile (doar relatari din mapa de presa), cu 0 (ZERO) pareri personale pertinente (doar tuse subiective - stie BM de ce W) si cu 0 (ZERO) conluzii. In fapt o gluma de test drive, doar multa vrajeala cup iz de poezie. P.S.: Pt cine este interesat, pe youtube, Autobild are deja un comparativ cu cele 3 masini concurente din clasa.
    TEST DRIVE Noul Audi A4: Melodios
  • Avand la baza un concept nereusit din punct de vedere estetic, pot spune ca designul acestui Bentayga, in varianta de serie, este unul reusit. In ceea ce priveste interiorul insa, personal consider ca este unul dintre cele mai reusite interioare auto pe care le-am vazut. Masina nu se adreseaza oricui, asa ca nu ma mira "nemultumirile" unora sau altora.
    Bentley Bentayga: imagini și detalii cu ”cel mai rapid, cel mai luxos și cel mai puternic SUV din lume”
  • Faruri de Audi A6, stopuri de Maseratti, aeratoare de Audi A1. Ma rog, per ansablu masina arata bine (trebuie tinut cont si de faptul ca este versiunea sportiva) insa ma asteptam la mult mai multa originalitate din partea Alfa Romeo. Vechiul 159 era splendid, insa din pacate nu a avut succes. Sa speram ca acest Giulia va avea capacitatea de a aduce brand-ul la stralucirea pe care o merita, insa pentru asta trebuie sa faca mai mult decat o masina frumoasa (pentru ca Alfa nu a dus lipsa de masini frumoase) si sa ridice platforma tehnica la nivelul designului (desi din punct de vedere dinamic au fost mereu ok).
    Alfa Romeo Giulia: imagini și informații oficiale ale rivalului lui BMW Seria 3
  • O miscare logica si normala pt un conglomerat de dimensiunea grupului VW. Chestiunea asta trebuia facuta mai de mult, insa probabil ca FP s-a opus. Separarea va aduce, in mod normal, doar lucruri pozitive atat pentru grup in sine, cat si pt clienti, printr-o individualizarea mai buna a brand-urilor.
    Grupul Volkswagen ar putea fi împărțit în patru companii separate
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău