• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • S6 este varful de gama si a fost alegerea celor de la Audi sa-l denumeasca altfel. Avantaj Audi pt ca scoate mai mult de pe urma marketing-ului, avantaj client pt ca primeste mai mult decat un A6. Si un mare avantaj pt clientii RS, pt ca cei cu motoare de 2l nu-si pot pune decat pachet S si RS ramane crème de la crème.
    Audi S6 - primele fotografii şi informaţii oficiale
  • Vechiul RS6 avea 580 cp, nu S6-le!!!
    Audi S7 şi Audi S8 îşi anunţă debutul la Frankfurt 2011
  • Tehnologia "”cylinder on demand”" este deosebit de interesanta, pt ca duce sistemul "start-stop" la un alt nivel.
    Audi S6 - primele fotografii şi informaţii oficiale
  • Un dulap realizat din materiale scumpe poate fi de calitate, insa nu si o opera de arta. Calitatea este complementara rafinamentului, nu si invers. Cel putin asta este parerea mea si la Volvo nu indentific elemente care sa-i avantajeze in "lupta" cu tripleta germana, mai ales in conditiile handicapului legat de imaginea de marca. Emotiile sau subiectivismul celor care tanjesc dupa "calitatea nordica" nu i-au ajutat in trecut si nu ii vor ajuta nici acum prea mult in vazari si iti dau exemplu celor de la Saab, un brand care implica mai multa emotie decat Volvo, si care se zbate sa supravietuiasca, desi cred ca acum isi joaca ultima carte. Volvo va vinde intradevar mai mult in China, dar nu stiu pe cine incalzeste treaba asta... P.S.: Nu vreau sa fiu rautacios, dar trebuie sa fim realisti, Volvo nu se va putea batein viitorul apropiat cu Audi, BMW si Mercedes la vanzari si daca nu vinzi nu te poti dezvolta. Cat despre banii chinezilor, ei sunt bineveniti si vitali pt Volvo, dar daca vor fi directionati catre produse premium tare imi este teama ca doar China si poate SUA vor conta in vanzarile constructorului suedez.
    Volvo, în creştere evidentă la un an după preluarea de către Geely
  • De cand Lexus si Infiniti sunt campioane ale rafinamentului, ca sa nu mai vorbesc de Volvo.Eu zi ca nu trebuie sa exageram cu blamarea marcilor germane doar pt ca nu mai este la moda sa ai un Mercedes, de exemplu. Volvo chiar nu are nici o treaba cu rafinamentul, sunt doar masini bune si atat. Din pct-ul meu de vedere Volvo nu are nici o sansa in clasa premium, pt ca un S40 de ex nu are nici un atu in fata lui Passat sau Insignia ed ex. Chinezii daca vor sa faca ceva cu marca suedeza ar trebui sa o repozitioneze ca marca de volum, orice alta incercare ii va aduce in situatia initiala. Tin sa va reamintesc ca Volvo nu are nici pe departe rezonanta Jaguar atunci cand discutam despre masini cu personalitate. Def. rafinament: Finețe, delicatețe, subtilitate a gustului sau a simțirii. Sa inteleg ca XC 60 este campion la asa ceva si CLS-ul nu? Sa revenim totusi cu picioarele pe pamant...
    Volvo, în creştere evidentă la un an după preluarea de către Geely
Pagina
12345...777879...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău