S6 este varful de gama si a fost alegerea celor de la Audi sa-l denumeasca altfel. Avantaj Audi pt ca scoate mai mult de pe urma marketing-ului, avantaj client pt ca primeste mai mult decat un A6. Si un mare avantaj pt clientii RS, pt ca cei cu motoare de 2l nu-si pot pune decat pachet S si RS ramane crème de la crème.
Un dulap realizat din materiale scumpe poate fi de calitate, insa nu si o opera de arta. Calitatea este complementara rafinamentului, nu si invers. Cel putin asta este parerea mea si la Volvo nu indentific elemente care sa-i avantajeze in "lupta" cu tripleta germana, mai ales in conditiile handicapului legat de imaginea de marca. Emotiile sau subiectivismul celor care tanjesc dupa "calitatea nordica" nu i-au ajutat in trecut si nu ii vor ajuta nici acum prea mult in vazari si iti dau exemplu celor de la Saab, un brand care implica mai multa emotie decat Volvo, si care se zbate sa supravietuiasca, desi cred ca acum isi joaca ultima carte. Volvo va vinde intradevar mai mult in China, dar nu stiu pe cine incalzeste treaba asta...
P.S.: Nu vreau sa fiu rautacios, dar trebuie sa fim realisti, Volvo nu se va putea batein viitorul apropiat cu Audi, BMW si Mercedes la vanzari si daca nu vinzi nu te poti dezvolta. Cat despre banii chinezilor, ei sunt bineveniti si vitali pt Volvo, dar daca vor fi directionati catre produse premium tare imi este teama ca doar China si poate SUA vor conta in vanzarile constructorului suedez.
De cand Lexus si Infiniti sunt campioane ale rafinamentului, ca sa nu mai vorbesc de Volvo.Eu zi ca nu trebuie sa exageram cu blamarea marcilor germane doar pt ca nu mai este la moda sa ai un Mercedes, de exemplu. Volvo chiar nu are nici o treaba cu rafinamentul, sunt doar masini bune si atat. Din pct-ul meu de vedere Volvo nu are nici o sansa in clasa premium, pt ca un S40 de ex nu are nici un atu in fata lui Passat sau Insignia ed ex. Chinezii daca vor sa faca ceva cu marca suedeza ar trebui sa o repozitioneze ca marca de volum, orice alta incercare ii va aduce in situatia initiala. Tin sa va reamintesc ca Volvo nu are nici pe departe rezonanta Jaguar atunci cand discutam despre masini cu personalitate.
Def. rafinament: Finețe, delicatețe, subtilitate a gustului sau a simțirii.
Sa inteleg ca XC 60 este campion la asa ceva si CLS-ul nu? Sa revenim totusi cu picioarele pe pamant...
Ultimele comentarii
1012 in total