• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

CTR

  • Membru din 02.03.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 70 in total
  • georgele, cand scrii in fuga de la servici e si normal sa apara greseli.................nimeni nu e perfect si nici n-am zis de mine ca sunt cel mai tare. tu deja ti-ai incalcat promisiunea si ai atacat si jignit alte persoane, folosind epitete de 2 lei. iar legat de IQ, crede-ma ca-l am mai mare decat al tau............. cum spunea si LEE, te votezi singur negativ si te si mai miri........... vai de caul tau ..... ramai acelasi FLAMER ................ de cand ai intrat pe acest site....
    20 de lucruri pe care nu le stiai despre... HONDA
  • Varianta in engleza: < http://www.hondanews.eu/en/news/index.pmode/modul,detail,0,1134-DEFAULT,21,text,1/index.pmode > Acuma, sincer vorbind, ce ai tu cu HONDA ? Ti-a facut cineva ceva, ai avut accidente in trecut cu un hondar, te-au dat afara de la o reprezentanta Honda, ai pariat pe ei si ai pierdur o suma de bani, maricica, si ai suferit enorm? Vad ca te bagi in seama mai mult pe topicuri HONDA............. stai in banca ta si nu mai fi un flamer..........ti-a ajunge! Invata pe cineva daca stii ceva util, daca nu, tineti gura! Sau invata ce nu stii! Doar de asta suntem aici, sa invatam unul de la altul. Sunt fan HONDA, stiu cateva lucruri despre marca mea preferata si vreau sa invat mai mult. Daca nu poti sa ma ajuti ( ca nu te pasioneaza acest lucru si nici nu stii ) , atunci invata pe altcineva, mai ales ca sunt multi pusti care acum "deschid" ochii in domeniul auto ! Si te-am rugat frumos, ca sa nu spui ca te-am jignit! De la tine n-am ce sa invat, tu de la mine, sigur da ! O zi buna !
    20 de lucruri pe care nu le stiai despre... HONDA
  • Încă de la începutul anilor 90, Honda a investit masiv în cercetare, în domeniul energiilor alternative, cu precădere in energia obţinută cu ajutorul soarelui. Urmare acestor cercetări în 1993, Honda intră în competiţia World Solar Challange, cu prototipul Dream I şi câştigă competiţia stabilind un nou record mondial. Trei ani mai târziu, intră în competiţie cu modelul Dream II, care doboară precedentul record. Interesul constant acordat, pentru dezvoltarea noilor tehnologii nepoluante, a permis Honda să devină la ora actuală unul din cei mai mari producători şi utilizatori de panouri solare. Această formulă de producere a energiei, este implementată de Honda la nivel mondial, in toate centrele sale de producţie, realizându-se în acest mod importante reduceri de emisii nocive în atmosfera. Noile panouri solare create de Honda folosesc un aliaj inovator din cupru, indiu, galiu si seleniu cunoscut drept CIGS, care necesită la fabricare un consum de energie cu 50% mai mic comparativ cu panourile convenţionale din cristale de siliciu. În plus aceste panouri au cea mai mare eficienţă energetică din clasa lor. Fabrica de motoare de la Hosoe, Japonia este doar un exemplu a modului în care Honda înţelege implementarea noilor tehnologii. Prin acoperirea tavanului fabricii cu noile panouri solare, s-a reuşit producerea a 100.000KWh/an iar consumul de electricitate a fost redus cu 50% faţă de cel al unei fabrici convenţionale. ================================================== Din octombrie 2007 Honda a inceput productia de masa a celulelor fotovoltaice in noua fabrica Honda Soltec din Kumamoto. Pe piata japoneza este deja oficial : Honda a intrat in industria solara. Noua facilitate are o capacitate anuala de 27,5 megawati care va fi atinsa in primavara lui 2008. Honda va produce suficient pentru a asigura energie pentru 9000 de case japoneze. Deja subsidiara Soltec are 80 de distribuitori in Japonia si doreste sa ajunga la 200 la sfarsitul anului 2008. In acelasi timp noua fabrica va incepe si exporturile. S-au creat 180 de noi locuri de munca. Honda devine astfel producator de energie . Pe langa generatoarele pe gaz, compania produce generatoare casnice si dezvolta noi tehnologii pentru a produce etanol din celuloza ajungand pana la a vinde autovehicule "verzi". Initial Honda Soltec va produce doua module unul de 125 wati si 115 wati. Interesant este ca ambele module au aceleasi dimensiuni de 1417 x 791 x 37 mm. Preturile de vanzare sunt de 511 USD si respectiv 442 USD dar ele vor varia functie de tara si taxele fiecarei piete. Produsele Soltec Honda sunt negre, culoare care dupa producatori poate fi integrata usor in orice tip de construtie fara ai afecta designul.
    20 de lucruri pe care nu le stiai despre... HONDA
  • Vizionare placuta, film de Michele D'Auria : < http://www.youtube.com/watch?v=jfUE4ZXuxBM >
    20 de lucruri pe care nu le stiai despre... HONDA
  • Dogy, la care te referi? la < Dragoste de Honda > ??? Prietenul meu si-a luat CIVIC sedan :) si tatal lui n-a mai apuc s-o vada :(
    Asa ar putea arata succesorul lui Honda S2000?
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ HONDA CR-V / ACURA MDX
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău