• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Chul

  • Membru din 18.04.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 140 in total
  • Cat de slab intelectual sa fi sa te intrebi de ce a fost nevoie de interventia SC.Probabil un nestiutor care nu cunoaste nici macar trecutul recent al F1.Suzuka 2014 va spune ceva?Pana la urma viata celor implicati e cea mai importanta si din fericire nu se mai fac astfel de riscuri.Totusi a fost nevoie ca un mare pilot sa plateasca pretul vietii pentru realizarea acestui lucru iar uni inca se intreaba ce cauta SF pe circuit.Nu se gândesc ca un alt pilot putea iesi de pe circuit in exact acea zona pe perioada acelui staeg galben care in opinia unor distrusi ar fi trebuit sa inlocuiasca prezenta masinii de siguranta.Intr-un asemenea caz la o asemenea iesire in decor sunt toate sansele ca acel monopost sa ucida minim un comsiar de cursa implicat in scoaterea monopostului din incidentul prececdent asta fiind numai un ex din ce se poate intampla..Deci decizia a fost una corecta in ambele cazuri.Plus ca a cam ajutat si pe cei cu monopsturi rosi deoarece le-a oferit oportunitatea de a mai opri odata.Sincer sa fiu Vettel nu cred ca mai termina cursa in postura de lider fara acea oprire.Iar Kimi ramanea invizibil.De altfel l-a ajutat si pe Lewis care a facut o cursa fantastica.A facut tot ce s-a putut dupa ce Kimi a facut ce a facut.A fost dezgustator,jalnic si nesportiv dar am apreciat ca a recunoscut ca a fost vina sa.Isi putea spala de tot pacatul acesta daca isi mai cerea si scuze dar egoul e cat casa.Si adevarul crunt pentru uni este ca Alonso si Hamilton sunt la ora actuala cei mai buni piloti din lume in timp ce Mercedes si Lewis au mai multe sanse la victoria suprema decat isi inchipuie unii.
    Spectacol la Silverstone: Vettel a câștigat cursa, Hamilton pe locul doi după un acroșaj cu Raikkonen în primul tur
  • Penibil.
    Verstappen sugerează că va lupta pentru titlul mondial după victoria din Austria: "Nu ne dăm bătuți niciodată"
  • Dezastru.Mercedes a pierdut cursa,dar si pozitiile de lideri in ambele clasamente.Totusi despre decizia echipei de a nu.l chema pe Lewis la boxe dupa abandonul lui Bottas consider o decizie corecta deoarece s-au parcurs doar 14 tururi cu acel set.Set care ar fi trebuit sa tina in mod normal inca pe atat cel putin asta dupa spusele celor de la Pirelli.Testele efectuate vineri nu au mai avut mare relevanta deoarece temperatura asfaltului a fost mai mare cu aprox.20 de grade azi.Drept dovada Mercedes nu s-a mai descurcat atat de bine cu SS.Si nici macar cu Soft.Lewis si-a uzat pneurile inca din acele tururi in care a incercat sa-l atace pe Kimi..Adica un timp extrem de scurt fata de cat trebuiau sa tina acele pneuri in mod normal.Cat despre ,,spectaculoasa,, depasire efectuata de Vettel asupra pilotului de la Mercedes ,daca nu ma insel Lewis acuza inca de pe atunci probleme in legatura cu lipsa de putere. asta pe langa uzura excesiva a pneurilor din spate.Plus ca Mercedes au fost mai rapizi aici.Cel putin vineri si sambata.Daca mai castiga si Vettel cursa ar fi fost pentru uni cea mai frumoasa cursa din ultimi 5 ani cel putin.Dar oricum lupta continua si am mare incredere ca Lewis si Mercedes vor castiga si anul acesta.
    Verstappen a câștigat cursa din Austria! Raikkonen și Vettel pe podium, Hamilton, Bottas și Ricciardo au abandonat
  • OK.Chiar exista oameni atat de jos din punct de vedere intelectual incat sa creada ca acele pneuri de la Barcelona au fost facute special pentru Mercedes?Pana la urma au oferit performante mai ok pentru toata lumea.Ca a fost mai mult pentru alti asta e alta chestie.Nu s-a intamplat cum a scris Alex mai sus sau ceva asemanator.Dar in mintile unora in special fani Ferarri care stim cu toti ca tot ,,sapa,, dupa noi scuze si au una cam pentru fiecare an in care echipa lor preferata nu a ,,stralucit,, ,aceasta teorie e mai mult de atat.E realitate.Dar dupa cursa din Monte Carlo se va reveni la vechea versiune a pneurilor,spre linistea acestora.
    Mercedes insistă că Hamilton va rămâne la echipă și în 2019: "Nu vrea să plece în altă parte"
  • Temperatura ideala pentru Mercedes este intre 20 si 30 grade Celsius.
    Mercedes se apără după debutul modest de sezon: "Ferrari și Red Bull au avut de asemenea probleme cu pneurile"
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău