• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Chul

  • Membru din 18.04.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 140 in total
  • F1 are nevoie de un echilibru intre spectacol si tehnologie.Deoarece iata ca nu in toate cazurile aceasta este buna.Pentru ca teoretic asta e esenta F1.Practic avem dezvoltarea a noi tehnologi ce urmeaza a fi implementate pe viitor pe masinile de serie.Asta este un lucru bun dar nu când acapareaza aproape in totalitate competitia.Plus ca schimbarile majore sunt insemnate de lucruri marunte.DE ex monoposturile de F1 din zilele noastre nu sunt facute sa se poata apropia si rula unul in spatele celuilalt.Daca nu ar exista DRS numarul depasirilor intr-o cursa le-am putea numara pe degete.Pneurile care livreaza performanta indelungata (cea ce ar fi interesant de dezvoltat pentru cei de la Pirelli dar momentan F1 nu cere asa ceva).realimentarea in timpul cursei si startul de pe loc dupa un safty car sunt doar cateva dintre acestea.Siguranta este singurul lucru cu adevarat evoluat la nivelul de care este nevoie dar de la o vreme...vreau sa zic ca sigur se putea face ceva mai bun si mai estetic decat Halo.Fara un echilibru intre tehnologie si competitia in sine F1 va mai pierde si mai mult din fani.Plus ca majoritatea care am mai ramas suntem cei care s-au indragostit de sportul asta de pe vremea sau pentru vremea când F1 era altceva decat este azi.Incercati sa va uitati cu cu un prieten care nu are vre-o treaba cu F1 la un GP.Putin probabil sa-i placa sau chiar sa se uite pana la final.Cumva e trist.Pentru ca nu asta trebuie sa fie.Hamilton nu a putut trece de Vettel cu o masina superioara.Mercedes nu e la alt nivel doar in calificari.Acolo e de neoprit.In cursa e ceva mai echilibrat.Parca a fost la Monte Carlo.O cursa slaba cu depasiri limitate.DE acea Bottas s-a facut de ras cu un rezultat slab.de aceea Hass a ocupat locuri atat de inaintate pentru ei. De aceea am putut observa un spectacol atat de slab din partea întregului pluton.Oricum Mercedes va fi de neneoprit pe circuitele ce urmeaza.Australia a fost o cursa de moral mai mult sau mai putin meritata pentru cei de la Ferarri.Noroc chior de care nu prea ai de ce sa te bucuri.
    Hamilton a ratat victoria în Australia din cauza unei erori software: "Calculatorul a interpretat greșit datele"
  • Cam penibil incidentul lui Bottas tinand cont ca acesta s-a petrecut in turul de formare.Oricum se mai intampla.E om.Nu inseamna ca gata nu e un pilot de top.De exemplu Verstappen imi vine primul in minte ca un pilot ce comite astfel de mici erori dar cu urmari destul de mari.Wiliams inca e un dezastru.Credeam ca odata cu sosirea lui Paddy Lowe la echipa se va schimba treaba.Force India in aceasi situatie.
    Hamilton, pole position la Melbourne pentru prima cursă a sezonului! Raikkonen și Vettel vor pleca de pe următoarele două locuri
  • Mercedes a castigat iar.In anii trecuti in special din 2015 monopostul Mercedes avea probleme pe circuite stradale cu viraje de viteza mica in special dar nu numai.Acum treaba s-a schimbat se pare.Oare ce parere au cei de la Red Bull de acest sasiu?Ferarri au facut invers.Doar ca ma indoiesc ca motorul Mercedes nu se va mentine in ciuda progreselor Ferarri in dezvoltarea cat mai mare a valorii Top Speed.
    Hamilton, pole position la Melbourne pentru prima cursă a sezonului! Raikkonen și Vettel vor pleca de pe următoarele două locuri
  • Parca si Alonso spunea asta acum cativa ani.Dar sunt multi piloti cu performante asemanatoare sau chiar mai bune de-a lungul anilor.Asta inseamna ca astfel de afirmatii sunt exageratae.Si Bottas a facut asta de exemplu.Cu o masina atat de buna + DRS si Ericsson reusea o astfel de performanta ,,inegalabila,,.Asta nu ar fi insemnat ca Marcus Ericsson e cel mai bun la depasit.Ricciardo e un pilot special dar pentru Red Bull altcineva e Superstar-ul.Fara indoiala Max e mai rapid si se vede asta in calificari dar in cursa e fix invers asta datorita gestiuni slabe a pneurilor abordate de olandez.
    Red Bull: "Ricciardo este cel mai bun pilot la depășiri din Formula 1"
  • @AyrtonSenna1991.O adevarata echipa adevarata de F1 isi pune pe picior de egalitate pilotii atat timp cat sunt egali ca prestatii si rezultate,deci e ok ca un debutant sa fie pe picior de egalitate cu un dublu campion.Mai departe nu cred ca daca in loc de Hamilton era un pilot asemanator Ron Dennis il privea altfel pe Alonso.
    Hamilton vede în Verstappen un rival la titlu pentru 2018: "Max așteaptă să-mi ia locul"
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău