• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Chul

  • Membru din 18.04.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 140 in total
  • @McLaren_Mircea_1985 si Chull.Va multumesc ca existati pe acest forum si ne impartasiti din dosarul dumneavoastra de cunostinte ale motorsportului.Acum puteti pleca.
    Vettel a câștigat cu greu cursa din Ungaria în fața lui Raikkonen. Hamilton, locul 4 în spatele lui Bottas
  • Da un rezultat asteptat dar in prima parte cel putin prima parte nu am avut ce vedea înafara de momentele lui Max.Contactul cu colegul sau si duelul cu Lewis.Nu ca apoi a fost ceva super dar au fost momente de suspans.Frumos gestul lui Lewis dar mi s-a parut un lucru normal pana la urma.De buna voie sau nu la ordinul echipei si poate si pentru a nu da din nou ochii cu Vettel.Oricum urmeaza curse pe circuite adevarate unde nu va mai fi atat de ,,rosie,,situatia.Imi pare rau de Kimi.Incep sa cred ca nu va castiga vre-o cursa anul asta.Oricum pana in Belgia astept cu nerabdare sa vad ce face Robert Kubica si sper sa-i ia locul lui Palmer începând cu etapa de la Spa.Cat despre Mercedes nu am emotii ca nu va fii anul lor.Cu mult timp in urma nu m-a deranjat dominatia Scuderiei asta datorita numai lui Schumacher care da avea cea mai buna masina si si un coleg pe post de ajutor conform politicii Ferarri dar omul asta chiar a fost cel mai bun la vremea lui cu excepitia lui Mika Hakkinen care a fost cel putin tot asa de bun.Caci da Schumacher este idolul meu in F1 dupa Senna.Dar acum un campionat al Ferarri m-ar enerva si supara pentru o buna perioada de timp.Nici nu vreau sa ma gândesc dar anul asta chiar nu se va intampla.
    Vettel a câștigat cu greu cursa din Ungaria în fața lui Raikkonen. Hamilton, locul 4 în spatele lui Bottas
  • Macar...va fi o cursa lunga.
    Vettel, pole position în Ungaria în fața lui Raikkonen! Bottas și Hamilton, pe a doua linie a grilei de start
  • Daca nici aici Ferrari nu sunt pe primul loc desi ma astept sa fie asa e clar.Se pot concentra pe anul viitor.Adica sa pastreze traditia.Totusi imi e greu sa cred ca Mercedes sta degeaba cu dezvoltarea monopostului fie ele mici chichite secrete ce inseamna destul de mult si care sunt mai mult sau mai putin in limita regulamentului.Asta inseamna creativitate si inteligenta.
    Avancronica Marelui Premiu al Ungariei: Hamilton și Vettel, luptă echilibrată pe canicula maghiară
  • Atat timp cat ai o limita a tehnologiei si a dezvoltari iar motoarele sunt mai simple lucru ce clar nu le convine multor constructori actuali si potentiali viitor,nu vad de ce se mai pune limita pe buget cu atat mai mult pe numarul de angajatii.
    Se încinge concurența în Formula 1? Aston Martin, Cosworth și Ilmor ar putea furniza motoare din 2021
Pagina
12345...202122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău