@ds
cei 50% sunt valabili într-un regim ”de calificare”, să zic așa. Dar în viața reală un consum extraurban de 8% este accesibil, de aici și ”faptul că poate fi utilizat zilnic”. În F1 au o limită de 7 litri pentru 2 tururi parcurse în regim de calificare. Se poate merge cu 8% și pe circuit...
@~
Să nu fi făcut o confuzie, eu am vorbit despre consumul mediu declarat al modelului BMW 745e, care este de 2 litri de benzină, nu despre cilindreea acestuia.
@Seriff
Noroc! Să justific puțin o parte din verdict:
1. Mașina nu are nicio vină, dar în același timp nu pot face abstracție de peisaj. Trăim în această țară, după regulile de aici, ne stabilim criterii de ”jurizare” adaptate realității în care existăm. Am văzut niște cazuri la știri de ”cetățeni liberi” care nu recunosc buletinul...
2. Iubesc V8-ul, dar asta nu mă face să pic într-o admirație necondiționată. Un propulsor, astăzi, poate fi ajutat să fie mai puțin gurmand, mai eficient... mă gândesc la un sistem mild-hybrid, la sistarea alimentării unor cilindri când se rulează relaxat. Sunt soluții care nu răpesc din farmecul motorului, din caracterul lui, dar ajută. Fac o reverență în fața celor de la Ford că au așa ceva în gamă, dar în același timp ar putea oferi puțin mai mult...
Ultimele comentarii
3 in total