• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Coper

  • Membru din 10.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 6 in total
  • Va rog sa ma scuzati.E posibil sa ma fi inselat.Am crezut ca Raikonen a facut cel mai rapid tur dar din cate am citit in stirea asta heidfeld a facut cel mai rapid tur. Totusi nu ar strica o verificare .
    F1 Champ: Castigatorii etapei a doua
  • Am gresit la comentariul meu anterior cand am spus 3500 puncte.Am vrut sa scriu 350 puncte
    F1 Champ: Castigatorii etapei a doua
  • Am vazut clasamentu.Castigatoru are 1300 puncte castigate din pariuri.E imposibil sa aibe atatea puncte castigate din pariuri. Daca faceti un calcul o sa observati ca,chiar daca ar fi nimrit ieri pe Massa ca fiind castigatoru pole posionului si ar fi pariat 100 puncte ar fi obtinut 3500 puncte din pariuri,deci ar mai fi ramas 950 puncte castigate din pariuri si daca ne uitam la toate cotele care au iesit astazi o sa realizam ca nici macar adunate nu fac 950 puncte.Deci trebuie sa fie o eroare la mijloc. Verificati! Nu e prima oara cand sunt probleme de soft aici.
    F1 Champ: Castigatorii etapei a doua
  • George! Eu cand am spus ca daca nu o sa fie penalizat o sa ajunga cel putin pe locul 3 si aici m-am referit la cursa,iar comentariul a facut referire afirmatia ta (raikkonen nu va mai putea reusii un set-up atat de bun,in cat sa-i ajunga pe rivalii de la mclaren!!) Iar aici am tinut sa te contrazic sperand si crezand in acelasi timp ca raikonen inca mai are sanse
    Monza, antrenamente 3: Dominatia McLaren continua
  • Raikonen va fi penalizat doar daca va schimba motorul.
    Monza, antrenamente 3: Dominatia McLaren continua
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău