• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Crystyann

  • Membru din 23.01.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 19 in total
  • O masina frumoasa ( mai mult din fata decat din spate ), insa cam scumpa pentru ceea ce ofera concurenta. Parca 33.000 EURO e prea mult... Oricum la noi in tara cu preturile astea va fi o floare rara!
    Multilateral dezvoltat
  • @mk9 : Dupa cum zici tu ar trebui masinile sa fie impartite in 2 clase - aste amici si ieftine si alea mari si scumpe. Si totusi daca vreau o masina mare la pret decent, de ca sa nu am un Superb, un i40, Mondeo etc? PS: Normal ca orice masina mare este mai greu de parcat si de manevrat in oras -- nu inteleg de ce ar fi asta un minus la Superb.
    Noul Skoda Superb: prima imagine cu interiorul modelului ceh
  • Iti zic eu ce are nivelul de baza...asa, sa nu ramai cu scarba : AC, ESP ( + restul de sisteme ), 6 airbag-uri ( inclusiv de cap si este cea mai sigura masina din clasa mica cnf testelor de impact ), inchidere centralizata, radio mp3 cu USB si 4 boxe, start- stop, scaun si volan reglabile etc... Pentru 370 EUR ai geamuri electrice fata si oglinzi electrice, dar ai si un discount de 500 EUR. Deci iese pe la 10.300 EUR cu TVA cu tot pentru o masina decenta, fara fite. Fite care se platesc...obrazul subtire cu cheltuiala se tine
    A treia generație Skoda Fabia a fost lansată oficial pe piața din România
  • Arata..cum ar trebui sa arate un Superb la interior. Nimic extravagant, totul al locului lui, pe alocuri putin batranesc dar....cred ca va fi foarte bine lucrat. Si ca se va vinde..
    Noul Skoda Superb: prima imagine cu interiorul modelului ceh
  • @Andy : la frumusete intr-adevar poate Skoda este inferioara...sau sa zicem ca a ales un alt fel de frumusete :)) . Insa la motoare, discutand strict I20 versus Fabia, Hyundai este mult in urma - uite-te ce optiuni ai la I20 ( un aspirat de 1,2 si un diesel de 1,1 de 75 CP ale caror performante nu le comentez ) . Sunt 2 masini cu o abordare diferita -daca I20 isi doreste sa fie frumoasa, Fabia isi doreste sa fie practica si spatioasa. la materiale in interior nu ma bag, nu am "pipait" hyundai-ul nou
    Preţuri Hyundai i20 în România: noua generaţie a modelului de clasă mică pleacă de la 13.200 de euro cu TVA inclus, cu reducere promoţională de 2.480 euro
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău