• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

DRAKo

  • Membru din 27.05.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 772 in total
  • Mie mi-a mers azi pe laptop, pe telefon nu am mai incercat. Saptamana trecuta nu a mers.
    Malaezia, antrenamente 2: Webber rămâne în frunte
  • Azi dimineata in A1 se vedea acelasi efect si la eleronul celor de la Lotus
    Red Bull dezvăluie secretul aripii faţă apropiate de sol
  • Din ce spune Newey masina isi schimba distanta fata de sol datorita unei miscari de tangaj, pe axa fata, eu asa inteleg din declaratia lui.
    Red Bull dezvăluie secretul aripii faţă apropiate de sol
  • Nu coboara intreg monopostul, daca ar fi asa atunci si antena de pe nasul monopostului ar cobora odata cu eleronul fata. Daca privesti atent vei vedea ca la cresterea vitezei coboara doar eleronul si apendicele din dreapta nasului (care cred ca e o camera video). Antena, care e situata chiar pe linia puntii fata) ramane la acelasi nivel.
    Red Bull dezvăluie secretul aripii faţă apropiate de sol
  • Am mari semne de intrebare in legatura cu explicatia asta, 2cm coborare fata ar insemna ca spatele masinii sa se ridice cu 10cm. Sigur nu e asta, e altceva.
    Red Bull dezvăluie secretul aripii faţă apropiate de sol
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota Aygo, Skoda Octavia
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Toyota, Rols Royce, Ford, BMW, Mercedes, Peugeot, Honda, Skoda, Renault
  • MASINA LA CARE VISEZ SLR MCLaren
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău