• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

DRS11

  • Membru din 09.09.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 78 in total
  • Anul trecut cand a fost ales Ricci sa-l inlocuiasca pe Webber o buna parte dintre cei care ne uimesc cu ceea ce scriu aici spuneau ca acesta a fost ales pentru a nu fi deranjat Vettel. Uite ca nu e deloc asa! Lui Vettel i s-a transmis de doua ori pana acum sa-i faca loc lui Ricci. Si cred ca asta se va mai intampla daca acesta va fi mai rapid. RBR este o echipa la care se fac investii mari, iar sefii acesteia isi doresc titlul, asa ca nu mai pot ei daca Vettel e deranjat ca trebuie sa se dea la o parte din fata coechiperului sau. La fel i se va transmite si lui Ricci daca e mai lent decat Vettel. Asa ca e gata si cu teoria conspiratiei potrivit careia toata lume saboteaza pe toata lumea doar pentru a castiga Vettel. Vettel a castigat pana acum intrucat a avut o masina buna iar el chiar este un pilot bun. Acum trece printr-o perioada mai proasta, dar cred ca-si va reveni. Iar perioade mai proaste au mai avut si alti piloti: perioada de seceta din cariera mult prea laudatului Hamilton, a lui Alonso, chiar Schumi. Dar o perioada mai slaba nu e o mare problema daca poti sa treci de ea si sa revi. Vettel va reusi, s-a descurcat mereu bine in perioade dificile. Fani ai lui Alonso, lasati-o mai moale! La urma urmei nu e Vettel de vina ca Alonso a pierdut cateva campionate in fata lui. In situatiile decisive Alonso nu s-a prea descurcat, spre deosebire de Vettel. Dar imi "plac" comparatiile lipsite de ratiune tot ale unora de pe aici: cand Vettel are un rezultat bun, masina e prea buna iar el un campion de carton. Cand are rezultate slabe nu e din cauza masinii, ci pentru ca el este un pilot foarte slab. Dar cand Alonso pierde, maina e de vina, spre deosebire de situatia cand are rezultate bune, intrucat asta se datoreaza nu masinii, ci doar imensului talent! Lasati-o balta! Daca nu ar fi buni nu s-ar incurca echipele de top cu ei. Iar unii mai uita ceva cand fac comparatii: cand Vettel l-a depasit pe Ricci in Malaysia au fost ordine de echipa si toata teoria conspiratiei de confirma! Insa nimeni nu a mai observat ordinele de echipa din ultimele doua curse! In ceea ce-l priveste pe super pilotul Hamilton, are toate sansele sa se impiedice singur. Urata atitudinea Mercedes fata de Rosberg: el nu e copilul preferat (Malaysia 2013 daca ati uitat cumva) Hamilton e avantajat in cadrul echipei, de asta sper ca Rosberg sa se mentina in fata lui Hamilton. Iar Ricci este un pilot bun. Cum reuseste sa fie mai rapid decat Vettel numai el stie, dar bravo lui. Insa trebuie sa fie consecvent in rezultate bune pentru a nu fi doar un foc de paie. Iar acum predau stafeta fanilor Ferrari si Alonso pentru a continua "linsajul" lui Vettel!
    Hamilton a dominat Marele Premiu la Chinei! Alonso, primul podium din acest sezon
  • Asta chiar arata bine comparativ cu cele ale concurentei.
    Red Bull Racing a dezvăluit noul monopost RB10 pentru 2014
  • Mai bine asa decat sa nu fi concurat in 2014, dar pacat; merita o echipa mai buna, e un pilot bun. Dar are si el vina lui ca nu are un manager bun care sa-i gaseasca sponsori.
    Presă: Force India va anunţa marţi semnarea unui contract cu Hulkenberg
  • O dovada clara ca 83 de ani e prea mult pentru unii!!! (vezi Bernie Ecclestone). Adica o echipa munceste, dezvolta si construieste un monopost de-a lungul unui intreg sezon, se bate pentru fiecare punct iar in ultima cursa fac altii accident si abandoneaza iar o alta echipa aflata pe o pozitie inferioara in clasament (la o distanta de chiar 99 de puncte) poate avea parte de o cursa norocoasa si castiga!!! Chiar neavand cea mai performanta masina! E corect!!!!!!!! Bataie de joc! Un campionat este o competitie de anduranta si de aceea e corect sa castige cel care munceste etapa de etapa pentru puncte.
    Ecclestone propune ca ultima cursă să aducă învingătorului 100 de puncte
  • Daca Hulkenberg ar fi depasit peste limitele circuitului ar fi fost batut cu pietre la marginea circuitului de catre comisari, ar pe rug iar cadavrul sau taiat in patru si iar bucatile trimise in cele patru colturi!!! Dar daca a facut asta Alonso incepem sa facem comparatii cu Senna, cautam precedente, ii gasim explicatii ajungand ca in final sa ne dam seama ce geniu este el, cand este clar ca a incalcat regulamentul. Ca regulamentul este sau nu corect e cu totul alta discutie. Hulkenberg chiar a pierdut pozitii si puncte pentru acea penalizare aplicata cu maxima celeritate. Ma mir ca lui Alonso nu i-au dat si un trofeu pentru acea "magistrala" depasire! (ca oricum altceva nu prea mai castiga). Urata atitudinea Ferrari si fata de Massa care, chiar daca nu e asa un "geniu" precum Alonso, in ultimele curse a fost un altfel de rival pentru acesta, unul care i s-a opus. 3.8 secunde schimbul pneurilor la Massa si 3.0 la Alonso! Intamplarea, nu? Iar mecanicii au mai si jucat teatru ieftin facandu-se ca se impiedica si nu mai stiu sa monteze rotile!!! Alonso este un pilot de Formula 1, unul bun, a castigat 2 titluri, dar asta au mai facut si altii, nu a inventat el pilotajul, competitia, volanul, monopostul, roata...
    Vettel a câştigat în Abu Dhabi, Webber şi Rosberg pe podium
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Focus 1.6 tdci 2007
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Renault Clio Symbol 1.5 dci, Volkswagen Passat 1.9 TDI, Renault Kangoo 1.5 dci, Dacia Logan 1.6 benzina, Dacia 1310, Peaugeot 308 1.6 benzina,
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău