• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

DanMercedes

  • Membru din 14.02.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1 in total
  • In primul rind trebuie citita afirmatia ca un joc mediatic. Nu poti avea incredere in niste cuvinte spuse de cineva din stufful oricarei companii, fie ea si producatoare auto, cu privire la acest aspect. Eu zic ca e doar o miscare mediatica cu tenta de marketing si facut sa sperie concurenta. Acum despre Renault. Am doua. CLIO 2001-benzia, 2007-motorina Absolut nici o problema, decit chestiunile inerente (bucse, amortizoare etc) De curind nevasta-mea a primit de la job VW Polo in loc de Logan. Deci... oricit as incerca sa le alatur aceste marci nu sint compatibile, nu au acelashi segment. acelashi tip de oameni. VW exceleaza la confort si ma refer la directie, design, spatii de depozitare, ergonomie etc. asta nu face insa din Renault o masina proasta. pur si simplu e in alta gama iar acolo ishi face treaba f bine. unde ma incalzeste pe mine f mult. CONSUM. cu un plin mergind +130km/h unde se poate, fac 1000km. adica un 4,5% motorina. e un motiv destul de suficient sa am o masina fiabila si cu care sa imi fac treaba inclusiv prin europa in concedii? eu zic ca da. daca le va creste pretul o vor lua in freza, pt ca atunci sigur Hiundai si Kia vor avea de cistigat. sa nu uitam de ford si opel. Sora mea a primit Laguna 3 tot de la job. mashina de 25.000E. o incintare!!! dar consuma 12% in oras. eu nu mi-o permit. In concluzie, o masina e buna in conditiile fiecarui utilizator. pt romanashii de rind, logan, fiat, renault, skoda (modele cu dedicatie din gama compacta) si ieftine. pt alte pretentii urcam la Ford, Opel, Skoda, renault cu gama medie si tot asa. e loc pt toata lumea in lumea asta pestritza. renault nu vrea decit sa urce o treapta dar fara suportul mashinii, doar daca schimba ceva la materiale, dar cum VW, Ford si ceilalti au umblat spre minus e posibil sa fie ajunshi de renault. Bafta tuturor!
    Renault: "Preţurile noastre trebuie să urce la nivelul celor ale Volkswagen"
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău