• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Devorattor

  • Membru din 27.12.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 128 in total
  • Am mai spus-o si o repet ori de cate ori consider ca e necesar: Una dintre cele mai bune solutii de prevenire a accidentelor din Romania: Dreptul de a conduce un autoturism cu motor mai puternic de 120CP sa il aiba doar un posesor de permis de conducere categ. B cu minim 2 ani de experienta! Bine, ma rog, vechime de 2 ani ca experienta cuiva la volan va ramane intotdeauna o enigma... Foarte, foarte multi dintre cei implicati sunt acei papa-lapte cu jeep-uri sau BMW 5 series primit cadou la majorat din partea lu' taticu'.
    REPORTAJ: Condusul defensiv - o lecţie de supravieţuire la volan
  • Ai dreaptate, de ce sa fiu obligat de statul roman corupt sa-mi cumpar Logan, Sandero, renault Clio, chevrolet aveo sau alte pocnitori noi cand la aceiasi bani imi pot aduce, de ex, un BMW 330d E46 ca scos din cutie? Pentru autoturismele cu motoare de 4000 cmc, mai exact pt cele cu peste 120CP, eu as introduce o alta piedica legislativa: minim 2 ani de experienta la volan! Ca incepator, sa poti conduce doar masini multumitoare. Vrei cai putere, mai invata!
    Guvernul României: Automobilele cumpărate din alte state pot circula doar 90 de zile pe drumurile publice
  • Consider ca ASA CEVA ar trebui predat si in scolile generale, si in licee si mai ales la orele de legislatie de la scolile de soferi! Daca nu exagerez, ar trebui sa reprezinte chiar subiecte de examen! In locul actualelor aberatii de mecanica si condus ecologic...asa ceva ar trebui predat ! Poate macar asa se va avea mai mult succes in constientizarea pustilor de 18 ani teribilisti si aroganti! Da, pt asa ceva, Bogdan Mirica de la automarket are o bila alba si de la mine! ;)
    REPORTAJ: Condusul defensiv - o lecţie de supravieţuire la volan
  • - Va e frica sa nu fiti accidentat de un autoturism cu numere de BG? Ca nu are RCA ok sau bla bla bla? Atunci ganditi-va cum ar fi sa fiti accidentat de un autovehicul inmatriculat RO si care sa aiba RCA la Carpatica sau Euroins? Vi se pare ca vedeti despagubiri de la Carpatica fara vreo sentinta judecatoreasca definitiva si irevocabila? Fiti seriosi, copii... Plus de asta, maia veti o solutie legala pe care pun pariu ca putini o stiu: Fondul de protectie al victimelor strazii! detalii: http://www.fpvs.ro/ - Bulgaria si Romania sunt state membre EU care au votat si aderat pentru Constitutia Europeana. Constitutia Europeana garanteaza dreptul la libera circulatie pe teritoriul EU pt toti cetatenii europeni! Ca guvern al Romaniei, sa pui in aplicare o asemenea tampenie este ca si cum ai interzice unui autovehicul cu numere de CT sa circule mai mult de 3 luni pe teritoriul altui judet! - Inainte de a da cu pietre in posesorii de "bulgaroaice" ca niste frustrati patetici (se stiu ei care sunt...) ar trebui sa stiti un lucru: atunci cand un hotel din Romania este mai scump si mai putin dotat decat unul din Bulgaria, de ce sa fiu obligat sa imi petrec vacanta in Romania? Asa cum bine a spus si Unckle inaintea mea: o asemenea "menevra" ar fi facut si un neamt sau suedez in locul unui roman. Daca dincolo e mai ieftin si e legal...de ce nu? Daca imi aduc de afara o masina cu motor de 1600 sau 1800 cmc (deci nu motor exagerat de mare!) cat de tampit sa fiu sa platesc triplu pt inmatricularea ei in Ruministan? - In conditiile actualei taxe de prima inmatriculare, ca sa iesi mai ieftin de 450 euro (pretul mediu al unei inmatriculari in Bg) ai doar varianta unui autoturism fie foarte mic, fie submotorizat: motor de sub 1200cmc si de la euro 3 in sus! Sincer sa fiu, daca taxa de inmatriculare in RO m-ar costa tot 450 euro, as inmatricula-o la noi fara comentarii! Poate si daca ar fi 5-600. Dar, atunci cand te costa peste 1000 euro...sanatate! Asa mi se pare normal si rational! Sa fiti cuminti!
    Guvernul României: Automobilele cumpărate din alte state pot circula doar 90 de zile pe drumurile publice
  • Hm, curios-scandalos. Uniunea europeana are total alte planuri cu masinile inmatriculate in EU. Ca informatie ajutatoare: http://www.enational.ro/live/ue-simplifica-inmatricularea-masinilor-in-alt-stat-membru-143356.html/ Sper din tot sufletul ca in cat mai scurt timp posibil imbuibatii de la guvernul romaniei sa nu mai faca proiecte lesiglative de capul lor. Plus de asta, un contract de inchiriere, imprumut sau procura va rezolva probleme, prin urmare proiectul asta de 2 bani nu este altceva decat un PISTOL CU APA! :))
    Guvernul României: Automobilele cumpărate din alte state pot circula doar 90 de zile pe drumurile publice
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Saab 900s
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Opel Vectra, Ford Escort (model 1998), Volvo S40, Smart Fortwo, Saab 900s
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 9-3 aero convertible (2008)
  • TOP MASINI 1. Saab 9-3 aero (turbo X)
    2. Volvo S60 (2011)
    3. Mercedes CLK
    4. Alfa Romeo 159
    5. Mazda 6
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău