• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dpp

  • Membru din 13.03.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • De la ce a plecat discutia asta si la ce s-a ajuns. Ontopic: @CatalinF1 : da ,ai dreptate. Offtopic: @cristian123 : "probabil ca daca mai astepta" este incredibil de diferit de "trebuia ca" . Si vorbeai de analiza pe text :)
    Webber, mustrat pentru accidentul din Australia
  • Pai din ce zici tu ar trebui ca Newey sa stea langa mecanicii care schimba pneurile si sa ii intrebe mereu "auzi , surubul asta l-ai strans bine?" . Chestii de genul asta se mai intampla (mai crapa o bujie , mai sare o piulita) . Ce e ciudat ca doar Vettel le pateste. Ce este impresionant pentru Newey este ca monopostul RedBull este incredibil de rapid , desi este propulsat de "ragalia" aia de motor Renault , si reuseste sa se fie in fata unor echipe mari McLaren si Ferrari , desi aici nu cred ca doar monopostul este de vina . (Webber are exact aceeasi masina). Daca reuseau anul asta sa semneze parteneriatul cu Mercedes (despre care s-a tot zvonit) nu cred ca ii mai oprea cineva sezonul asta.
    Vettel, tradat de piulita pneului stanga-fata
  • @NeoGalaxy : Nu cred ca e problema doar fanilor McLaren sau Ferrari . E mai mult o problema de mentalitate a fanilor. Daca ei atata stiu ("McLaren e cel mai tare" sau "Ferrari rulez" ) atata o sa zica. Nu prea are sens sa incerci sa ii expui un punct de vedere pe care el nu-l va intelege (sau nici macar nu va incerca sa il inteleaga). @TeamClown : Hamilton a facut o cursa buna duminica asta , insa a dat-o de gard in stil mare la accidentul asta , probabil ca daca mai astepta inca un tur , maxim 2 , il depasea pe Alonso , dar....se pare ca nu o sa aflam vreodata asta :))
    Webber, mustrat pentru accidentul din Australia
  • Pai da , ai zis bine . Trebuia sa iasa larg din viraj. Atunci ce cauta pe interior? Hamilton a incercat sa il forteze pe Alonso sa iasa larg , pentru ca apoi sa il poata depasi pe interior (d'asta se numeste atac din doua bucati), insa nu l-a luat in calcul si pe Webber care ii respira in ceafa . Cel mai probabil Webber a incercat sa evite ("I lost all down-force in the front of the car when I got close to them, the car lifted and I slid into the back of him.") insa n-a mai reusit. Ai putea sa incerci sa (re)vezi incidentul si sa reanalizezi situatia. PS: Blocatul atacurilor e o chestie la fel de naturala ca si atacul in sine.
    Webber, mustrat pentru accidentul din Australia
  • Din ce imi dau eu seama n-ar fi vorba de semnatura lui Newey , ci de o piulita stransa prea putin. Oricum , se poate si mai rau (roata lui Alonso , sezonul trecu , parca)
    Vettel, tradat de piulita pneului stanga-fata
Pagina
12345...444546...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău