@NeoGalaxy :Iti dai seama ca in ochii Alexandrei nu mai exista alt pilot pe pista decat Kimi. Las-o sa viseze.
@Alexandra : o dai in altele si nu cred ca e bine. Kimi "trage tare" acuma pentru ca :
1. Daca Ferrari renunta la el , sa isi gaseasca o alta echipa mai usor.
2. Daca Ferrari renunta la Massa , el (adica mult iubitul tau Kimi) sa aiba o pozitie mai favorabila in echipa.
3. Daca Ferrari nu renunta la Massa , insa acesta nu va putea participa in sezonul 2010 , Kimi sa isi patreze locul in echipa doar pentru anul asta.
Cel mai probabil una din primele doua :)
PS: nu-l mai urca atat de sus pe piedestal , pentru ca nu e Dumnezeu si nici Dalai Lama.
Eh...cei 10% trebuie sa sufere din cauza celor 90% , desi in Romania este in general invers : 90% sufera din cauza celor 10% din clasa politica.
Ma mir ca nu te-ai obisnuit inca cu situatia : cocalari la volanul unor masini care costa cu putin peste coeficientul lor de inteligenta x 1000.Ce-i drept nu toata lumea este capabila sa cante manele , insa oameni ca Bach si Tchaikovsky sunt la toate colturile.
Exact! Oare cat de prost ar trebui sa fie Alonso pentru a se intoarce la McLaren.
Sunt foarte curios daca va exista vreodata cineva care sa aiba sanse egale cu Ham Ham cat timp acesta (Ham Ham) este la McLaren (nu ca ar pleca in alta parte , pentru ca in orice alta echipa ar pleca nu ar fi la fel de favorizat ca la McLaren).
Deci , Tov Pesso , tu ori ai fost corigent la matematica ori nu iti dai seama ce vorbesti.
Un Logan echipat este cam 10.000. Presupunand ca il fac coupe si cu un motor putin mai puternic (115~120 CP, desi am dubii serioase in aceasta privinta) , cam cate mii estimezi matale ca s-ar adauga la cei 10.000 cat e un Logan normal?
Deci...teoretic ajungem undeva intre 12.000 si 14.000 pentru un Logan cu 2 usi mai putin si 20 de cai in plus? Tie ti se pare ca este rentabil?? In afata de tine , crezi ca o sa mai sparga cineva banii de un clio/megane/Golf5-6 (mai slab echipat , dar per total muult mai ok decat Logan-ul) pe un Logan Coupe?
Iti reamintesc strategia pe care mizeaza Dacia : masini fiabile(?) si ieftine.
Asa ca lasa-ne cu impresiile de mare guru auto si fugi si citeste niste "almanahe" , ca esti pe langa rau de tot.
Ultimele comentarii
403 in total