• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dpp

  • Membru din 13.03.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • @NeoGalaxy :Iti dai seama ca in ochii Alexandrei nu mai exista alt pilot pe pista decat Kimi. Las-o sa viseze. @Alexandra : o dai in altele si nu cred ca e bine. Kimi "trage tare" acuma pentru ca : 1. Daca Ferrari renunta la el , sa isi gaseasca o alta echipa mai usor. 2. Daca Ferrari renunta la Massa , el (adica mult iubitul tau Kimi) sa aiba o pozitie mai favorabila in echipa. 3. Daca Ferrari nu renunta la Massa , insa acesta nu va putea participa in sezonul 2010 , Kimi sa isi patreze locul in echipa doar pentru anul asta. Cel mai probabil una din primele doua :) PS: nu-l mai urca atat de sus pe piedestal , pentru ca nu e Dumnezeu si nici Dalai Lama.
    Raikkonen lupta pentru podium in finalul sezonului
  • Evindent , rachetele astea or sa le trimita catre Iran.
    Air Rocket Concept: Gaddafi devine primul presedinte-designer auto
  • Eh...cei 10% trebuie sa sufere din cauza celor 90% , desi in Romania este in general invers : 90% sufera din cauza celor 10% din clasa politica. Ma mir ca nu te-ai obisnuit inca cu situatia : cocalari la volanul unor masini care costa cu putin peste coeficientul lor de inteligenta x 1000.Ce-i drept nu toata lumea este capabila sa cante manele , insa oameni ca Bach si Tchaikovsky sunt la toate colturile.
    Arabii ar putea avea centuri de siguranta desenate de Gucci
  • Exact! Oare cat de prost ar trebui sa fie Alonso pentru a se intoarce la McLaren. Sunt foarte curios daca va exista vreodata cineva care sa aiba sanse egale cu Ham Ham cat timp acesta (Ham Ham) este la McLaren (nu ca ar pleca in alta parte , pentru ca in orice alta echipa ar pleca nu ar fi la fel de favorizat ca la McLaren).
    McLaren: "Nu discutam cu Alonso despre un contract"
  • Deci , Tov Pesso , tu ori ai fost corigent la matematica ori nu iti dai seama ce vorbesti. Un Logan echipat este cam 10.000. Presupunand ca il fac coupe si cu un motor putin mai puternic (115~120 CP, desi am dubii serioase in aceasta privinta) , cam cate mii estimezi matale ca s-ar adauga la cei 10.000 cat e un Logan normal? Deci...teoretic ajungem undeva intre 12.000 si 14.000 pentru un Logan cu 2 usi mai putin si 20 de cai in plus? Tie ti se pare ca este rentabil?? In afata de tine , crezi ca o sa mai sparga cineva banii de un clio/megane/Golf5-6 (mai slab echipat , dar per total muult mai ok decat Logan-ul) pe un Logan Coupe? Iti reamintesc strategia pe care mizeaza Dacia : masini fiabile(?) si ieftine. Asa ca lasa-ne cu impresiile de mare guru auto si fugi si citeste niste "almanahe" , ca esti pe langa rau de tot.
    Viitorul Dacia Logan Coupe, imaginat de un designer roman
Pagina
12345...656667...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău