• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dpp

  • Membru din 13.03.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Nu suna bine deloc.
    Briatore: "Echipele mici n-au ce cauta in F1"
  • Din cate imi aduc aminte mai sunt inca 12 curse de disputat , asa ca afirmatia lui Massa poate fi considerata ca fiind una pesimista :) Din punct de vedere matematic mai sunt sanse. Insa tinand cont de evolutia BrawnGP din ultimele 5 curse , revenirea ehipei Ferrari in lupta pentru titlul la constructori va fi extrem de dificila , insa nu imposibila .(uite-te la LH care a devenit campion mondial printr-ul noroc extrem in ultimul tur de circuit) PS: inteleg ca nu esti fan Massa, dar totusi , "tembel"/"retardat" e putin cam dur. Sa inteleg ca Hakkinen era idiot ca alerga sa il bata pe Schumacher , nu?? Sau ca Fisichela e chiar retardat ca alearga la Force India , ca oricum , castiga BrawnGP tot , nu?? N-ar fi mai bine sa termina campionatul acuma?? Inainte de Monaco , ca oricum o sa castige BrawnGP , nu??.....Mare Iti este gradina Doamne.....
    Massa: "Nu mai avem sanse la titlul mondial"
  • Renault era interesat de Volvo . Parca vroiau un brand premium de calibrul lui Volvo.
    Au mai ramas cinci investitori interesati de compania Volvo
  • Stii ca se gandeau ca in cazul in care cursa este mai "monotona" si e uscat , sa ude pista artificial (si doar in anumite portiuni , parca)? Fara sa anunte pe pilotii :)) PS: incepe sa semene cu filmul "Death Race" :)) . Cred ca unor baieti de la FIA chiar le-a suras ideea de "race to the finish/death" :))
    Oficial: Realimentarea cu combustibil, interzisa din 2010
  • Ca da obicei , FIA demonstreaza ca nu are nimic sub chelie. "FIA sustine ca a luat aceasta masura pentru a reduce costurile generate de transportul echipamentelor utilizate pentru realimentare si pentru a incuraja construirea unor motoare cu un consum redus de carburant." Alti bani , alta distractie , dar.......banii pentru dezvoltarea motoarelelor , a rezervoarelor si a aerodinamicii aferente de unde vor veni? Din bugetul de 40 de milioane. :)) FIA distruge F1 , incet , incet .
    Oficial: Realimentarea cu combustibil, interzisa din 2010
Pagina
12345...727374...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău