• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Drog47

  • Membru din 13.03.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 9 in total
  • Baieti nu stiu dak ar fi o idee prea buna din punctul acesta de vedere (al motoarelor) deja s-a ajuns intr-un punct critic acum 2 3 ani se ajungeau la viteze de 340 km/h lejer iar acum cu tot felu de "aripi spate" si KERS pe o linie dreapta de 1 km si 100 de m sa se ajunga la un chinuit 315 316 km/h..... pana la urma F1 tind sa cred ca este templul vitezei si nu al celor care isi fac jocurile politice omorand spectacolul si implicit pe noi. sry dak am deranjat pe cineva vroiam sa spun punctul de vedere. numai bine :D
    Sistemul KERS va fi de patru ori mai puternic în 2013
  • S.V :D
    Red Bull dezvăluie secretul aripii faţă apropiate de sol
  • cum puteti sa credeti ca e vorba de suspensii cand a fost postat filmuletul acela cu turul de calificare al lui S.F in care se vedea clar cum aripa fata isi modifica pozitia si chiar ei au declarat ca au inventat nu stiu ce nas bla bla. Acum vezi doamne ca nush ce suspensii ca face ca drege ai sa fim seriosi. Ar trebui sa invete sa si minta nu doar sa "ocoleasca" regulamentul.
    Red Bull dezvăluie secretul aripii faţă apropiate de sol
  • dada schumi si noi "te iubim" vezi ca ai un coechipier care te-a cam facut de ras nici dupa 5000 de ani nu ai inv sa pierzi cursa trecuta era sa il omori pe barichelo a trecut la cativa cm de zidu ala. lasa-te si lasa-ne. si la anu o sa iei chestia aia care incepe cu P si se terimina ula
    Schumacher dă vina pe monopostul Mercedes pentru rezultatele slabe
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău