• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

F1-Racing

  • Membru din 28.03.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 237 in total
  • Asta o stie toata lumea, Mark, in prima parte a anului 2010 l-ai capacit pe puiul tinut la san, apoi brusc lucrurile s-au schimbat pentru ca vetelica il avea manager pe prea importantul helmuth, eminenta cenusie. Orisicat, jos palaria pentru ce ai facut la Red Bull si in general in F1. Un caracter de barbat adevarat.
    Webber: "Red Bull nu a ştiut să gestioneze relaţia mea cu Vettel"
  • Kimi Raikkonen e pe faras, l-as prefera atunci pe Hulkenberg la Ferrari. E un pilot care merita sa imbrace rosul. Ca-i va face concurenta acerba lui Vettel, asta e adevarat. Dar pana la urma echipa castiga. Bottas e mai comod dar niciodata nu se stie. Asa se credea si despre Ricciardo cand a venit la Red Bull si l-a dominat copios pe neamt.
    Williams nu comentează noile zvonuri despre recrutarea lui Bottas de către Ferrari
  • @Mclaren_Honda-Da, din timpurile tale probabil.
    Hamilton l-a învins pe Rosberg în calificările din Austria! Ambii piloți au ieșit în decord
  • Nu vad cu ce-ar fi gresit echipa. Raikkonen n-a reusit sa faca turul de care avea nevoie. Exact asta au spus si comentatorii Sky. Din motive pe care eu nu le stiu. Raikkonen n-a fost niciodata prea priceput in conditii mixte. Poate c-a avut si trafic. In fine. Cert e ca Vettel s-a descurcat iar Kimi nu. Un pas inainte pentru motorul Ferrari. Practic e egalul Mercedes ca putere. Mai ramane aerodinamica si alte povesti de pus la punct. Hulkenberg are clasa si si-o arata. Cu o masina inferioara ii drept, cu motor potent. Red Bull tras in jos de motor, de Honda nu mai spun nimic. Inca n-au parasit zona testelor.
    Hamilton l-a învins pe Rosberg în calificările din Austria! Ambii piloți au ieșit în decord
  • Mclaren au progresat, in ciuda cursei de duminica. Pasii sunt mici, prea mici pentru 2015. Insa sunt mai mari ca ai altora cu care concureaza direct. Se pare ca ar fi niste probleme intre inginerii Honda si Mclaren.
    Button: "Monopostul McLaren a fost înfricoşător. Nu vom câştiga puncte în 2015"
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău