• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

F1_Red_Fury

  • Membru din 26.05.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 116 in total
  • De am spus peste tot numai despre Red Bull si nu si de Toro Rosso... Implicatiile sunt simple: - Shell dezvolta un ulei/combustibil special pentru cei de la Ferrari. Ar trebui sa lucreze si cu cei de la Red Bull, poate nu vor asa ceva. De fapt nu au fost prea interesati in trecut de asa ceva. - pachetul este gandit pentru masina Ferrari, restul primesc pachetul standard sa zicem asa. Cei de la Red Bull vor altceva, vor un fel de pachet de uzina la pretul de "2nd hand". Ferrari sa aiba doua echipe de uzina, dar una numita Ferrari si una numita Red Bull... nu se poate. - plus ce fac cei de la Red Bull se numeste santaj, si este evident ca comparativ cu echipe care nu au castiga nimic timp de ani buni (ma gandesc nu doar la Ferrari ci si la Williams, McLaren) si care nu au amenintat atata ca se retrag... ar arata ca cei de la Ferrari sunt seriosi pe pozitie si au renuntat la prostiile "politice" din trecut, care nu le-au adus nimic. De fapt ar arata ca isi doresc sa castige, in loc sa vorbeasca mult si degeaba.
    Lotus, luată prin surprindere de plecarea lui Grosjean, care ar putea fi înlocuit de Jolyon Palmer
  • @daniel.popescu: Ma gandeam doar la Red Bull si Toro Rosso, pentru ca sincer nu cred ca este o idee buna ca cei de la Ferrari sa accepte cerintele lor. Pur simplu ar arata ca cei de la Ferrari nu sunt o echipa de constructor sunt doar sclavii celor carora le dau motoare. De fapt asta este idea pe care o impartasesc unii dintre fani, care cred ca si mine de altfel ca Red Bull merge prea departe cu cerintele. Si din cate am inteles, in acest moment, cei de la Ferrari nu vor sa le dea motoare celor de la Red Bull. Toro Rosso s-ar indrepta catre Honda oricum, asa ca iese din discutie. Iar Lotus are banii lui Maldonado, sa vedem ce iese mai departe. Ecclestone a platit iarasi niste facturi pentru Lotus, cel putin asa ziceau cei de la Sky Sports, si... era cel mai uimit ca Renault n-are bani sa cumpere echipa Lotus...
    Lotus, luată prin surprindere de plecarea lui Grosjean, care ar putea fi înlocuit de Jolyon Palmer
  • Ridicol este putin spus, cei de la Renault nu au bani sa compere echipa, nu au bani pentru dezvoltarea motorului, nu au bani nici de buget... stia Grosjean de ce vrea sa plece atat de repede la Haas. De fapt daca cei de la Renault vroiau sa cumpere echipa o cumparau de luni bune, fapt care nu s-a intamplat. Si acuma sper ca cei de la Ferrari sa nu le dea motoare celor de la Red Bull, pentru ca asta ar fi o miscare geniala!
    Lotus, luată prin surprindere de plecarea lui Grosjean, care ar putea fi înlocuit de Jolyon Palmer
  • Da... o sa-l ajute pe Vettel sigur... Ciudat dar Raikkonen nu se poate ajuta nici pe el insusi, cum dracului sa-l ajute pe Vettel? La Monza a gresit butoanele, in alte curse a fost departe de Vettel, doar la Singapore a fost foarte aproape de el si desi acesta l-a ajutat... tot nu l-a depasit/atacat pe Ricciardo. Cel putin pe moment, nu vad cum l-ar putea ajuta pe Vettel doar daca... arunca cu volanul in Hamilton si acesta abandoneaza sau... pur si simplu il scoate din cursa, ceva ce sincer nu doresc sa vad.
    Raikkonen îl va ajuta pe Vettel în lupta pentru titlul mondial
  • Treaba asta cu circuitele tehnice se schimba in fiecare dupa cum bate vantul si ce abereaza unii sau altii pe aici. Fiecare circuit este tehnic, dar unele sunt si de viteza, dar nici unul nu-i simplu pentru ca nu stiu ce fan a facut xx ture pe un joc (simulator). Oricum daca cei de la Mercedes l-au sabotat pe Hamilon nu-i asa de rau, i-au dat o mica sansa lui Rosberg sa recupereze, dar nu le-a iesit. Poate se saboteaza mai serios la Suzuka, cine stie. Eu credeam ca Rosberg o sa se loveasca de parapeti, in fata linei de start sosire dar n-a fost sa fie. Se poate ca monitorizarea atenta a presiunii sa fie cauza reala, dar 'expertii" care n-au trecut de liceu de pe aici, nu stiu cu ce se mananca acest aspect si au perferat sa evite subiectul. Suspensia spate, suspensia fata, puteau sa necesite modificari dupa controalele la pneuri, iar acest lucru nu se face intr-un weekend asa la misto, de aia cred ca investigatia serioasa se va face dupa cursa din Suzuka, de catre cei de la Mercedes. Sa vedem cursa Duminica, pentru ca se pot intampla multe de ambele parti. Poate castiga Red Bull cine stie, sa vezi atunci bucurie, avem mai mult de doua echipe care au castigat curse in 2015 :P
    Mercedes explică strategia dezvoltării monopostului şi eşecul din Singapore
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău