• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

F1_Red_Fury

  • Membru din 26.05.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 116 in total
  • @Kyro: Alonso nu mai are nici o treaba cu Santander, care se retrag de la McLaren desi ramana la Ferrari, unde alaturi de Marlboro sunt sponsori mari. Despre Johnny Walker nu stiu nimic, nu m-au interesat niciodata sponsorii McLaren, dar asta-i o stire mare. Sa le plece doi sponsori cat de cat mari.
    Avancronică Japonia: Misterul Mercedes - vor reveni germanii în lupta pentru victorie?
  • Dar cine a facut comparatie intre Vettel si Alonso? Frustratul de Titi o tot da cu Ricciardo pentru ca n-are altceva mai bun de facut, deh este mare fan McLaren si ei sunt pe nicaieri. Numai un prost ar compara sezonul 2010 cand au fost 5 (cinci) piloti care au castigat curse, cu sezonul 2015 unde pentru moment au castigat curse doar 3 (trei) piloti. Iar monopostul Mercedes din acest sezon este la ani lumina de monopostul Red Bull din 2010. Sezonul 2010 s-a terminat de mult, oricat frustrare tineti in voi, Titi si Mobius, n-ar fi rau sa treceti peste, si sa discutam despre sezonul actual. Ce-i in trecut, acolo ramane.
    Avancronică Japonia: Misterul Mercedes - vor reveni germanii în lupta pentru victorie?
  • Stirea zilei este ca Santander si Johnny Walker vor parasi McLaren la finalul sezonului...
    Avancronică Japonia: Misterul Mercedes - vor reveni germanii în lupta pentru victorie?
  • Era evident ca Button s-a plictisit sa... conduca masina neagra cu multe probleme, de fapt ultimele comentariile gen: "Nu ati conectat bateriile nu-i asa?", nu arata prea multa incredere in cei care lucreaza acolo. Alonso n-are unde sa se duca, nu-l vrea nimeni, Button la fel, poate o retragere din F1 si sa treaga intr-o alta competitie nu-i chiar asa de rau. In schimb, este pacat ca Alonso nu a avut voie sa candideze in Le Mans anul acesta, unde ar fi putut sa iasa pe podium, daca nu chiar sa castige cursa, pacat. Sper ca in 2016 sa aiba sansa de a concura la Le Mans, pentru ca oricum cei de la McLaren n-o sa se bate pentru titlul nici in 2016.
    McLaren susţine că va avea noi sponsori în sezonul 2016
  • Renault nu are bani sa cumpere echipa Lotus, plus nu au bani pentru dezvoltarea motorului, plus... nu au baterii pentru acest motor si astfel trebuie sa ceara ajutorul celor de la Mercedes. Asa ca 2016 o sa fie un an de testare pentru ei, probabil si 2017, de aia Maldonado nu pleaca pentru ca oricum nu-l vrea nimeni. In schimb Grosjean, crede ca are o sansa mai buna la Haas, unde poate sa lucreze mai aproape de cei de la Ferrari, un lucru care s-ar putea sa fie mult mai interesant decat cred unii in acest moment.
    Negocierile dintre Renault şi Lotus sunt pozitive, dar au intrat în impas
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău