• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

FLORINOVI

  • Membru din 13.09.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1 in total
  • Este un articol interesant, bine punctat dar din pacate nu este citit de cine ar trebui. Personal cred ca legislatia ar trebui inbunatatita daca am avea si legiuitori conectati la trafic, si dat responsabilitate in special pe partea de depasire pe linia continua, daca intalnesti un obstacol si nu pui in pericol viata altor participanti la trafic clar poti depasi linia continua, daca cel din fata nu are chef sa mearga cu viteza legala sau nu poate, -caruta, are o defectiune sau e prea obosit sau baut-, ma asigur, depasesc si il las in plata domnului,iar in conditiile in care se produce un eveniment din cauza mea, sunt vinovat din start. Acelasi lucru se poate intampla si cu viteza in localitate sau unde este o limitare, sati dea o marja de cel mult 20-30 de km, sunt situatii in care elementul care a necesitat acea limitare sa nu fie actual, in special in zona scolilor, in vacanta nu este nimeni si cate alte situatii exista, noaptea, drumuri pustii etc. Apropo, tocmai am ramas fara permis pentru un dobitoc care la 50km imi punea frane in fata si dupa 1 km mam saturat si lam depasit pe linie continua si culmea, aveam vizibilitate dar din spate venea neinscriptionata. Asta e, despre autorii morali numai de bine.
    15 reguli de circulație pe care majoritatea șoferilor români nu le cunosc
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău