• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giannig

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 316 in total
  • Duminica Ferrari nu erau in aceeasi liga cu Mclaren. Oricum amuzant incidentul cu Kimi...sa parcheze masina si el la Rascasse, precum Schuey. Ar trebui desenat acolo un loc de parcare in culorile Ferrari. Daca aparea vre-un safety car sau se punea ploaia discutam altceva acum.
    Jean Todt: "Stiam ca va fi o cursa dura"
  • Daca asta ar fi fost o cursa palpitanta probabil ca as cauta acum sa o downloadez, dar a fost asa plictisitoare ca nimeni nu cred ca incercat sa o inregistreze. Puteam verifica cata benzina a pus la pitul 1 Hamilton. Dar daca intr-adevar a schimbat presiunea in pneuri...au schimbat-o prost pentru ca Hamilton glisa cam aprope de bariere la mijlocul cursei. Cred totusi ca si atunci Mclaren se astepta la necazuri ,cum ma asteptam si eu, si ar fi optat pentru strategii diferite la boxe, deci sunt bune motive sa puna mai multa benzina lui Hamilton. Mare noroc pe Ron ca a dat peste un baiat care nu-i zice nu, spre deosebire de un Montoya. Insa pentru cat timp? Asa l-a suparat si pe un alt pilot, pe nume Senna. Vor fi multe titluri in ziare acum despre victoria lui Alonso. Si poate ca va ajunge iar sa-si puna intrebari. Alonso putea fi depasit la pituri, nu neapart pe pista. Turul de intrare in cursa pentru Alonso 53 a fost unul lent din cauza traficului. D-aia l-au chemat pe Lewis...ca ar fi iesit in fata peste 3-7 ture.
    Ron Dennis: "Am decis ca Alonso sa castige"
  • Degeaba nu a intrat...era prin turul 53...mai erau inca 24 ture de rulat. Insa asta i-a compromis cursa. Cand a revenit cele 9 sec avantaj ale lui Alonso erau doar 3 secunde. Ce se intampla daca mai ramanea inca 7 ture sa zicem?
    Monaco: Dictatura McLaren
  • Iata-l ca recunoaste. E normal la Mclaren ca pilotul din pole sa isi aleaga cea mai buna strategie. Insa nu e normal sa-i schimbe strategia lui Lewis. Lewis avea benzina in plus de 3 ture. La pitul 1 a mai luat benzina pentru inca 1,5 secunde fata de Alonso. Si totusi la pitul 2 l-au chemat in turul imediat urmator dupa Alonso. Motivatia lui Ron ca dorea sa evite un posibil Safety Car e o tampenie, pentru ca nicaieri pe pista nu erau mai mult de 2 masini una dupa alta. Clar l-au favorizat pe Alonso. Daca eram eu in locul lui as fi facut la fel. Nu-mi pot permite ca starul meu, dublu campion mondial, sa stea pe ganduri in urmatoarele curse daca mai poate sau nu. Nu imi place in schimb ca am pierdut in concurs din cauza asta. Lewis avea viteza sa castige. Il apreciez foarte mult pe Ron Dennis , dar ieri m-as fi uitat dezaprobator in ochii lui.
    Ron Dennis: "Am decis ca Alonso sa castige"
  • Mda....probabil ca Alonso se intalnise cu senior Ghosn si d-aia s-a gandit neaparat ca e cazul sa paraseasca nava. Renault au avut momente in istorie cand au iesit si revenit din F1 , fie ca motorist, fie acum ca team. Mi-e teama ca trendul este descendent si dupa forma Mclaren&Ferrari nu ii vad sa reuseasca macar o victorie anul asta. Sa nu uitam nici BMW care desi la distanta, este veritabil #3.
    Presedintele Renault: "Stam in F1 doar daca castigam!"
Pagina
12345...343536...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău