• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giannig

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 316 in total
  • Cred ca Button isi baga picioarele si pleaca la Spyker. E chiar culmea cum echipa asta ii distruge cariera. Partea aerodinamica e atat de proasta incat se comporta pe liniile drepte ca o parasuta. Uite ce patesti daca dai afara inginerul sef, pe Willis parca, in mijlocul sezonului. Pana si cei de la SuperAguri care au un garaj sarac, fara monitoare, si aceleasi motoare fac performanta mai buna. O fi ea grea masina cantarind cat pamantul ala pictat pe ea, dar e de-a dreptul tragicomedie.
    Button, in flacari la Sakhir
  • E putin probabil ca vom mai vedea 1:33.162 sau sub. Acele ture le-au facut Ferrari sa afle cat de tare se poate merge cu combustibil pentru 2-3 ture , sa vada daca isi permit sa-i bage la pit inaintea lui Mclaren. Alonso si-a facut turele rapide cu cauciucuri hard, pe cand Hamilton/Kimi erau pe moi. Deci iar vad indicii ca vom avea strategii diferite. Pe altundeva scriam ca il vad pe Kimi luand pole- nu ma incanta, stiu ca asta urmareste Todt cu orice pret. Dar nu va apropia Ferrari de victorie, ci s-ar putea sa se compromita. Dati calificarile odata!!!
    Bahrain, antrenamente libere 2: Raikkonen talonat de Hamilton
  • A facut cel mai rapid tur dupa 2 ture de la primul pit, adica cu o masina grea...cu atat mai mare lauda. Heidfeld vorbea insa de timp mediu relativ la Alonso,atunci Hamilton e mai lent decat Alonso, chiar mai lent decat Fisico pe cand spaniolul era la Renault. Dar pana acum a avut parte Lewis de 2 curse nefamiliare. A mai condus la Bahrein insa in GP2 si in testele din iarna. Hai sa vedem!
    Heidfeld: "Hamilton? Vom vedea abia la final"
  • Da, am urmarit cu interes si timpii din antrenamente 2. Kimi a facut acel timp in ultimele 7minute si Hamilton a venit imediat dupa el. Asta arata ca cel putin pentru Q3 Ferrari si Mclaren sunt foarte aproape. Alonso a tinut capul de afis pentru cam 1ora cu doua ture foarte bune, deci cu usurinta realizate pe o pista cu nisip. Timpii au scazut pe masura ce pista aduna cauciuc. Din pacate nu am urmarit ultimii timpi ai lui Alonso sa-mi dau seama ce avea de gand. S-ar putea sa fi facut ture cu mai multa benzina (pentru inca 4-5 ture) decat Lewis sa vada ce timpi scoate. Cred ca vom vedea strategii diferite la Mclaren pentru cursa.
    Bahrain, antrenamente libere 2: Raikkonen talonat de Hamilton
  • Heidfeld e o scursura oricum. Ori nu-l stie deloc pe Hamilton ori e gelos. Macar pe faptul ca Lewis are o personalitate si el nu. Si-a lasat barba ca s-a plictisit sa se barbiereasca; poate isi cauta alter-ego-ul de vagabond. E bine sa mai ramana in F1 pentru ca cumva reuseste sa se interpuna in fata masinilor Ferrari.
    Heidfeld: "Hamilton? Vom vedea abia la final"
Pagina
12345...545556...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău