• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Goosy

  • Membru din 02.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 20 in total
  • ca nu-mi place:P, dar trecand peste parte absolut subiectiva chiar nu-mi place e cam "din topor" schimbarea...adica mai e o saptamana pana atunci si poate ne gandim si o facem mai buna spre exemplu nu stiu cine ii va mai folosi pe Kubita si Heidfeld si e pacat, sau ce punem noi din grupa a 3-a care oricum e varza si va lua puncte foarte rar. In plus mi se pare ca inspiratia si riscul managerilor este inlocuit cu " sa vedem, sa vedem ce-o sa iasa":)) ( foarte mult noroc adica) asa ca propun urmatoarele: 1. castigatorul unei grupe sa ia un mic bonus sau sa existe un clasament individual al grupei, pe langa clasementul oficial F1 ( spre exemplu gr 3: presupunem ca pilotii au terminat pe 11 13 14 15 16 18 - primul sa ia 60 de pct pana la ultimul care ia 10- cu conditia sa termine cursa) 2. sa se ia puncte pentru urcare de pozitii( si sa fie chiar avantajos sa risti) ex: un pilot de top pleca de pe ultimul loc sau oricum din coada- daca pilotul reuseste sa urce pozitii acesta sa fie punctat pentru fiecare pozitie urcata ( cu destul de multe puncte dupa cum spuneam poate unii prefera sa riste si sa castige sau piarda decat sa mizeze pe clasicul massa care pleaca din pole si aproape sigur castiga) regula asta e valabila pt toti pilotii...urca 1 poz ia 30 pct sau cat vreti voi
    F1 CHAMP: Dupa Silverstone, regulile se schimba!
  • nu cred ca va fi asa de usor cum pare, zicea "marele" Alexandrescu in timpul cursei ca McLaren au un pachet aerodinamic nou pe care il vor folosi la Silverstone, asa ca se pot complica lucrurile, iar Massa, Kimi si Ferrari sa nu mai fie chiar combinatia perfecta, dar ramane de vazut, oricum etape mai sunt si sigur mai vor fi rasturnari in F1. ( printre ele si un abandon al lui Hamilton :P, chiar nu-l inghiteam la inceput insa trebuie sa recunosc ca e bun, e genul de pilot complet) P.S. Tin cu Ferrari de cand ma stiu :D
    F1 CHAMP: Castigatorii etapei a 8-a
  • Te felicit pentru recuperarea impresionanta reusita in ultimele 3-4 etape desi recunosc ca ma oftic ca nu pot sa plec si eu la mare linistit :P Iar lui cristiger ii urez bafta in continuare, imi place constanta lui, acum cateva etape il consideram principalul rival ( si acum ar fi la fel dar a intervenit surpriza ferrari)
    F1 CHAMP: Castigatorii etapei a 8-a
  • eu n-am avut sa risc cu ferrari:(
    Magny Cours, antrenamente libere 1: Dominatie Ferrari
  • Hamilton nu primeste nimic? Asta chiar e ciudat
    Alonso: "Parcursul lui Hamilton este impresionant"
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău