• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Green_Alex

  • Membru din 07.09.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 727 in total
  • Deci 4x4 nu mai e de ajuns, acum este 4x4 la patrat, mai agresiva si mai capabila. Si cu toate astea tot au simtit nevoia sa-l duca pe "iadul verde" pentru a se putea lauda fericitii proprietarii mai abitir cu el bulevard.
    Viitoarea versiune 4x4² a lui Mercedes-Benz Clasa G, spionată pe Nurburgring
  • Eu totusi as spune ca identificarea masinilor pentru norma de poluare se face prin citirea numarului. Identificarea pe baza culorii lui mi se pare ca poate fi mult mai nesigura, in conditii de luminasi curatenie variabila. (sa nu uitam de lunile de iarna cand multe masini au culoarea gri indiferent de paletarul constructorului). Am banuit si eu ca o astfel de diferentiere poate fi scopul, dar solutia este mai alambicata si lasa loc de multe erori. La momentul asta masinile hibride au nevoie de o vigneta in geam pentru a beneficia de parcare gratuita in anumite orase. O alta solutie birocratica pentru a evita implementarea unui sistem civilizat de citire a numarului de inmatriculare si cautare a lui in baza de date de la inmatriculari.
    Proiect legislativ: mașinile electrice și hibride ar putea avea plăcuțe de înmatriculare diferite, pe un fond vernil
  • Ce prosteala, o initiativa fara nici un rost. O sa creasca costurile de generare a placutelor (ca acum sunt mai multe tipuri) si va fi mai coplicat procesul, iar complicatiile cresc si la schimbarea proprietarului. Asta in statul care nu este capabil sa diferentieze intre PHEV, hibrid normal si mild-hybrid. Avantajele chiar nu le vad.
    Proiect legislativ: mașinile electrice și hibride ar putea avea plăcuțe de înmatriculare diferite, pe un fond vernil
  • De fapt inteleg ca meritul este al legiutorilor niponi care au permis folosirea tehnologiei. Honda nu a dezvoltat mare lucru fata de alti constructori, doar si-a asumat raspunderea pentru tehnologia pe care o are. Sa inteleg deci ca in cazul unu accident produs de masina in momentul in care se conduce autonom, de vina este....Honda?
    Honda va lansa în 2021 primul model de serie cu funcția autonomă Traffic Jam Pilot: mașina se va conduce singură pe autostrăzi fără ca șoferul să fie atent la drum
  • @Tatra, de ce conteaza ce masina are omul? Omul este CEO, e normal sa conduca o masina scumpa, preferabil din grup ca sa arate atasament fata de marca. In alta ordine de idei vad ca motorizarea de 65 cai a ajuns varful de lance al criticilor marcii. Sa nu uitam ca este o masina "entry level" si nu o masina de curse. In lume sunt inca multe locuri in care se vand masini cu puteri si specificatii inferioare, adevarat si la un pret mai mic. Probabil ca de asta a si spus omul ca Dacia are loc de crestere.
    Luca de Meo, CEO-ul Renault: "Marca Dacia are potențial uriaș și produce mulți bani"
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Model X, Continental GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău