• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Green_Alex

  • Membru din 07.09.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 727 in total
  • Stiu ca mai toate produsele limitate legate de lumea auto devin de colectie si dupa vreo 10 ani se vor vinde la preturi mult mai mari...si cu toate astea mi se pare ca sunt insulte aduse societatii. Adica sa faci (si implicit sa cumpere unii) o masina mai comoda, mai puternica, mai frumoasa, inteleg, dar pe prostii inutile doar pentru ca vor deveni de colectie...si daca devin de colectie nu inseamna ca sunt nici mai bune nici mai frumoase. Mare tampenie, asta chiar inseamna sa faci bani din nimic...ba pardon, sa faci bani din multi bani, ca si facerea ceasului nu a fost chiar gratis. De aici trebuie sa vina sfarsitul societatii capitaliste, dar asta nu se poate intampla decat atunci cand oamenii astia care dau bani pe asa ceva vor fi obligati sa intre in contact cu ceilalti de la capatul opus al spectrului financiar. Trebuie niste principii/legi noi.
    Un W16 pe încheietura mâinii: Jacob & Co lansează ceasul Bugatti Chiron Tourbillon
  • Foarte bine, asta cu reparatul diverselor detalii neesential pe la masina si prin casa era o chestie care mereu era amanata (cel putin la mine) din lipsa de timp. Cu ocazia carantinei apuc sa mai fac din ele, dar sa vezi chestie, trebuie sa merg pe furis la magazinele cu piese auto sau de bricolaj. Bine ca s-au gandit, astfel mai respira si magazinele astea, si service-urile auto, etc.
    Modificări la circulația persoanelor în timpul stării de urgență: șoferii au dreptul să se deplaseze pentru a cumpăra piese auto și pentru a repara mașinile
  • In general mi se pare frumusica masinuta, linii curate, puternice si destul de bine proportionata. Am ceva rezerve la partea frontala dar....atat s-a putut. Se remarca totusi inrudirea cu lynk&Co, la separea farurilor de proiectoare si linia inalta a grilei desi polestar-ul are o tusa mai moderna/minimalista . http://www.automarket.ro/stiri/imagini-oficiale-cu-lynkco-03-primul-sedan-al-constructorului-chinez-86041.html Da, si mie mi se pare ca farurile duc cu gandul spre ferrari dar nu mi se pare un furt.
    Imagini noi cu Polestar Precept: "Conceptul anticipează direcția de design pentru viitoarele modele ale mărcii"
  • Bravo lor, in afara de honda care mai scoate civic type-R , japonezii nu prea mai scot hot hatch-uri. Frumusetea este in diversitate.
    Toyota a înregistrat denumirea GR Corolla: niponii ar putea lansa un hot-hatch compact cu motor de 1.6 litri cu trei cilindri
  • De construit o masina sigur ca pot, problema este si de unde iei bateriile ca sa faci mai multe. Pe langa problema greutatii si a pretului ramane si problema sursei bateriilor si a materiei prime pentru acestea. Daca la partea cu cercetarea producatorii traditionali de masini pot recupera prin investitii procurarea bateriilor se dovedeste problematica inca. De asta sunt termene de asteptare foarte lungi pentru masinile electrice dar si plugin.
    Mercedes-Benz: "Putem face astăzi o mașină electrică cu autonomie de peste 1000 de kilometri. Dar ar fi scumpă, grea și nu se susține ecologic"
Pagina
12345...414243...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Model X, Continental GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău