• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Green_Alex

  • Membru din 07.09.2017
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 727 in total
  • Domnul Kiro, va citesc postarile despre masini si industria auto cu destul interes si am gasit multe informatii si opinii interesante in ele, dar de ceva timp vad ca incepeti sa va luati de mana cu domnul inexo intru-o atitudine paranoid-conspirationista. Inteleg admiratia pentru masinile termice, cat si rezervele fata de solutiile perfectibile ale BEV-urilor curente, dar respingerea incercarilor de a dezvolta noi tehnologii si criticarea aspra a celor care adopta noul (suportand riscurile aferente) mi se pare o atitudine total daunatoare. Iar daca ajungem sa vorbim si despre Coudenhove-Kalergi, incep sa vad si urmele unui rasism ascuns acolo. Unul dintre punctele pe care se bazeaza autorul mai sus mentionat este tocmai suprematia rasei albe, care odata metisata devine inferioara... De aici se poate opri orice logica, si spune cam cat de multa baza se poate pune pe argumentatia autorului.
    SUV-ul electric Audi e-tron, cea mai vândută mașină în Norvegia în luna octombrie
  • @tzenu: NU e deloc o jignire, au potential de a se vinde si de a face profit, tocmai pentru ca sunt masini capabile. @Mihai: radem, glumim, ne speriem, si dupa aia dam banii pe aceasi coaja cu o platforma generica. Pai daca vrem sa impiedicam procesul asta ar trebui sa punem si banu jos si sa cumparam de la producatorii aia mai mici care incearca sa nu fie mainstream. Eu am mers cu Mazda, dar mai sunt si altii. Dar daca noi cumparatorii le dam girul (prin cumpararea produselor) normal ca fabricantii vor cauta sa-si reduca din costuri facand doar caroseriile diferite.
    Mutare masivă pe piața auto: Grupul PSA (Peugeot-Citroen-Opel) fuzionează cu Alianța Fiat-Chrysler
  • @ Zarnesteanu: superb scris. Desi nu am ocazia sa ma dau cu un V8 cam acolo sunt si eu...cu dorintele. @ Horatiu si Ali: oameni buni hai sa evaluam masinile pentru ce sunt si sa ignoram faptul ca unii oameni taie sau vor taia DPF-ul si poate vor arunca bateriile. Aia este problema legiuitorului nu a masinii.
    Aveți câteva minute pentru o discuție serioasă despre motoarele diesel?
  • O mica problema in articolul dumneavoastra: VW nu "a gresit ... si si-a recunoscut greseala", ci a mintit(furat) si in afara de SUA unde a platit despagubiri, in Europa inca nu recunoaste ca este in culpa. Faptul ca a chemat masinile la resoftare (cu scadere a performantelor) se cheama ca si-a batut joc de clienti. Dar vad ca sunt suficienti pe care nu ii deranjeaza...deci e ok. E ca in politica: ne fura politicienii, dar sunt de-ai nostrii si ii votam iar. Din punctul meu de vedere alegerea masinii trebuie sa tina cont de utilizarea ei pe viitor: cine merge preponderent extraurban are toate motivele sa ia un diesel, iar pentru mixt sau mai mult urban cred ca solutia decenta este la hibrid.
    Aveți câteva minute pentru o discuție serioasă despre motoarele diesel?
  • Total de acord cu Someone: Mazda a abordat din nou problema in felul propriu, care nu cauta sa impresioneze prin valori extreme ci sa ofere un pachet rezonabil. @andrei "Suv-ul nu este pentru oras" de ce? ca asa am invatat noi ca aro este pentru paduri? Daca ar fi sa luam 2 exemple cu spatiu interior comparabil suv compact (tiguan) vs sedan mediu (passat) cred ca e mult mai potrivit primul in oras si al doilea in extraurban. Si chiar ca amprenta la sol suv-ul este mai mic decat sedanul echivalent. Daca ma uit prin orasele mari (unde exista putere de cumparare) vad o groaza de suv-uri...si nu numai in Romania. Si da, in afara de cei care au job-uri specifice cei mai multi oameni parcurg sub 150 km/zi deci cred ca Mazda si-a facut temele bine. Si daca evita si niste penalizari pentru CO2, calculul poate avea multiple beneficii (pentru ei). Iar cu range extender cred ca e fix ce trebuie, nu este nici foarte grea si nici nu ramai in pana cand se termina bateria. Din nou, cine nu vrea nu cumpara.
    Mazda a prezentat noul MX-30: primul model electric al companiei are o autonomie de până la 200 de kilometri și portiere spate inspirate de cele ale lui RX-8
Pagina
12345...535455...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Model X, Continental GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău