• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Icemanflavi

  • Membru din 27.02.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 286 in total
  • Sistemul din 1991+2002 era mai bun cred eu pentru ca victoria avea o valuare mai mare, ar trebui sa+l reinstaleye pe acesta iar la constructori sa ramana cel din 2003+2008
    In conditiile vechi de punctare din F1, Massa ar fi fost campion!
  • Pa Coulthard pa, eu nu o sa-ti simt lipsa dar probabil multi o vor simti, a avut apogeul la McLaren dar de cand a plecat s-a cam dus totul pt el, in orice caz ar fi meritat sa termine cursa pt ca a fost un adevarat gentlemen...
    Coulthard: "As fi vrut sa termin cursa"
  • In primul rand nu e ratatul meu, si el nici macar nu e ratat. Ce ai realizat tu in viata pana acum sa te simti superiorul lui Massa(PS: nu la pilotaj m-am referit ca acolo n-ai sanse), deci ce ai facut tu pana acum in viata sa crezi ca Massa e un ratat?
    Mazza: "Sunt mandru de mine si de echipa mea"
  • Eu nu te jignesc..mi-e doar mila de tine pt. ca nu sti ce vorbesti. Trebuie sa cunosti de aproape un om ca sa poti sa-l numesti ratat sau maimutoi, ce te face pe tine mai bun decat pe massa? :)) =)) hai sa nu fiu eu cel care raspunde la intrebarea asta. UN SFAT...MAI DESCHIDE OCHII DIN CAND IN CAND
    Mazza: "Sunt mandru de mine si de echipa mea"
  • Nu esti tu in pozitie sa-i zici lu massa sa se duca sa vanda iar banane cand tu cine stie ce esti si cati anii ai, cand ajungi tu in F1 poti sa te pui in fata sa-l critici asa dur pe Massa...oricum esti degeaba, un simplu om ce nu stie ce vorbeste
    Mazza: "Sunt mandru de mine si de echipa mea"
Pagina
12345...303132...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Lotus Esprit
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Lotus Esprit
  • MASINA LA CARE VISEZ Lotus Esprit
  • TOP MASINI 1. Lotus Esprit
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău