• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Ionut2015

  • Membru din 09.07.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 57 in total
  • Automarket a ramas in urma cu articolele ca deobicei:))). Vazut de sus monopostul Ferrari 2016 chiar este altceva. Clar, un monopost mai compact decat cel de anul trecut. Cred ca au castigat binisor pe aero si daca au imbunatatit inca putin si motorul cred ca vom avea un duel strans in fata. Sper asta pentru binele spectacolului care lipseste in ultima vreme. Oricum nici Mercedes n a stat degeaba. Cel mai bun sa castige, dar sa fie un duel strans.
    Noua armă împotriva Mercedes: Ferrari a lansat noul monopost pentru sezonul 2016
  • @soxy Eu nu am facut afirmatiile dupa gura unora ci dupa ce am observat. Sa nu uitam ce piedici le au pus RBR cand puterea motorul nu a contat. Oare ce sa fi facut diferenta? Pneurile? Nu cred pentru ca abia incepuse cursa. As zice pachetul aero. De ce nu au avut tupeul sa furnizeze motoare la RBR? Pentru ca stiau care le sunt slabiciunile si stiau ca si ar fi batut singuri cuie in talpa. Iar apoi am spus ca nu ai nevoie de un motor egal cu cel Mercedes ca sa castigi ci de unul care iti poate permite sa recuperezi diferenta pe aero. Exact pe asta mizeaza McLaren-Honda. Iar Mercedes sufera la capitolul asta din princina pachetului care e mare. Uita-te la Ferrari cate artificii a facut pentru sezonul 2016 ca sa obtina un monopost mai compact. Pana acum au avut putere net superioara fata de competitori si din aceasta cauza au defilat detasat dar daca puterile se vor apropia cat de cat atunci pachetul aero isi va spune cuvantul daca nu fac ceva in privinta asta.
    Mercedes şi Renault anunţă îmbunătăţiri semnificative pentru motoare
  • @GTS FZR 2000 Poate multi nu prea inteleg nimic despre recuperarea de energie, dar poate ma lamuresti si pe mine in legatura cu randamentul ala de 100%. Cei care nu stiu engleza iti pot multumi pentru traducere. Oricum articolul pe care l-ai citit este unul slabut iar domnisorul de la Mercedes nu e asa de prost incat sa spuna ca altii ar putea face ceva diferit si mai bun. Mercedes a plecat pe principiul "a mea este mai mare si mai buna" iar Honda merge dupa un concept "size zero" impus de McLaren. Ambele sisteme au deficiente: Mercedes are un pachet aero slabut tocmai din motivul enumerat mai sus(vezi ce le facea RBR pe ploaie unde puterea nu conta), Honda are un pachet mai compact(impus de "size zero concept")cu o eficienta a sistemului de recuperare a energiei mai scazuta. Daca dupa update-ul de peste iarna reusesc o eficientizare a sistemului de recuperare a energiei, acest concept ar putea avea toate sansele sa se impuna in viitor. Sa nu uitam ca RBR nu a castigat campionatul cu cel mai bun motor. In plus uitati-va la restul echipelor ce eforturi fac pentru a obtine un monopost cat mai compact. Nu sunt fan Ferrari dar daca nu vor avea probleme de fiabilitate cred ca au toate sansele sa-i concureze pe Mercedes anul asta. Renault mai are de lucrat si au recunoscut-o si ei, iar McLaren poate la anul vor pune probleme. Oricum sper intr-un campionat mai animat. Precedentul a fost plictisitor rau de tot.
    Mercedes şi Renault anunţă îmbunătăţiri semnificative pentru motoare
  • Pe principiul "mai bine mai tarziu decat niciodata":)) Doar ca in presa nu prea merge asa
    Ferrari, McLaren şi Red Bull au testat pneurile de ploaie la Paul Ricard
  • http://www.skysports.com/f1/news/12479/10143182/honda-play-down-reports-of-huge-horsepower-boost-for-mclaren - sa asteptam sa vedem momentul adevarului. Sper doar sa nu mai vad o lupta intre Merci la anul. Ar fi chiar trist pentru F1 si pentru fani:(
    McLaren lansează noul monopost pentru sezonul 2016 în 21 februarie
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău